Hey, op de Tokyo Game Show zijn 2 breedband adapters geshowed : Optical : ik hoop dat ik het plaatje er zo goed in heb gepleurd en hier de ADSL versie : hm knap lelijke dingen, sorry hoor wat vinde jullie
Die boventste vind IK er toch wel gelikt uitzien moet ik zeggen. Maar dat andere ding zou zo de nieuwe Tupperware® doos kunnen zijn
Ik zal ze ook niet echt duidelijk in het zicht zetten nee. Maar wat is nou het verschil tussen de optical en de adsl versie. Ja de optical zal (duh) geen snoer hebben maar is er qua snelheid nog een verschil ?
ehm ik ben niet zon modem/hardware expert maar waarom zou de optical geen snoer hebben Xbox users will be able to select from either ADSL or Optical Broadband models, which come in black and gray, respectively. The Optical model is marked with a 10 Mbps upload/download speed, and both bear colored lights for Power, Fiber, LAN, and Alarm.
Ik dacht van optical=optisch dus maybe een IR oplossing ofo ik is beetje in de war Ik vind de plaatjes ook een beetje vaag. Zijn het geen gefotoshopte broodroosters
Na de Amped screenshots zou je daar wel aan denken maar het lijkt me sterk dat ze daar 10 broodroosters hebben neergezet en dan omgetoverd hebben, ow w8 dan heb je altijd nog de duplicate optie in photoshop
de screenshots van amped waren gemaakt met photoshop. de lensflare is er op geplakt, het is de standaard lensflare. dan is dat plaatje van dat mannetje er op geplakt