Moderators met weinig PK.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BATM4N, 18 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BATM4N

BATM4N Guest

Ik loop hier nu een paar dagen rond en er valt me op dat op zo'n groot forum mensen als mr. E en Cygnum moderator zijn.
    Ze handelen te snel, posten zonder inhoud, gaan offtopic, reageren als pubers en zijn machtgeil.

Beetje vreemd dat jullie als crew zulke mensen aannemen als moderator.
    Ook stond bij mij toch altijd bekend dat sollicitaties bij de forumcrew niet welkom waren..
    Enige verklaring?

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

omdat er geen mensen meer bij hoeven batman..

je hebt nog maar 24 posts en nu al beginnen te klagen jeetje.. jij weet denk ik te weinig over het forum en de crew om er uberhaupt wat over te zeggen hebben..

3. BATM4N

BATM4N Guest

Ik weet meer dan je denkt.

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    mischien is i al is eerder member geweest van xBw tja. zeg nooit nooit

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij post wel goed wil je zeggen. :{

6. SupahMaster

SupahMaster Guest

nee ik bedoel hij is pas net over het forum hij weet nog lang niet genoeg over het forum wil ie een oordeel kunnen vellen.. een soort van vooroordeel dus..

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er ook wel eens aan gedacht dat er mensen zijn die zich pas naar een paar maanden gaan registreren?Of die al eerder een account hebben gehad |:-

:{

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

maar dan alleen maar registreren om de mods te beledigen...

ook niej slim hè

9. BATM4N

BATM4N Guest

Ook wel eens gehoord van vrijheid van meningsuiting?

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    hij denk ik niet WHWAHAHHAAHAH

11. SupahMaster

SupahMaster Guest

kun je niet in plaats van klagen gewoon leuke dingen posten..

en kun je, als hij er is, gewoon in een bestaande thread die hier voor bestemd is posten...

misschien dat je het in de thread kan posten om gesloten topics weer open te maken.. da's ook een plek om je klachten te vertellen..

12. BATM4N

BATM4N Guest

Jongen wat heb jij in godsnaam in je hoofd zitten?
    Dit heeft absoluut niets te maken met een gesloten draadje.

Ga anders ff een vliegtuig vangen. ©

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    dat kereltje is echt vaag man ,waar heeft dat mee te maken haahhaha vind hem wel goed hahahaha

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb een nuttig stukje voor je uit de FAQ van xbw gequote:

Je bent te gast en we verwachten dan ook dat je een beetje respect toont tegenover de andere gasten en de leiding van het forum. Denk ook na voordat je iets plaatst; Draagt het bij aan de discussie? Hechten andere mensen waarde aan deze post? Is het niet in strijd met het beleid? Hier nemen we graag het voorbeeld aan van het Edge forum; "This is not a democracy, and you don’t have a right to free speech. This is Edge’s house, and if you come in and you’re abusive and annoying, you get kicked out."

Please keep that in mind. :)

15. eey man deze killa is knokkie in zijn idi

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De beroemde quote... altijd handig om uit de kast te trekken als er weer eens iemand monddood gemaakt moet worden.

17. BATM4N

BATM4N Guest

Daar was ik al achter ja.
    Als hij een vliegtuig gaat vangen is hij hier tenminste even weg.

Het nieuwe feit dat Eckie moet inspringen in de discussie van mr. E en mij zegt weer iets over de onmacht van mr. E.

18. BATM4N

BATM4N Guest

Eckie,
    Wil je zo vriendelijk zijn om je leesbril even op te zetten en naar de titel van dit forumdeel te kijken?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @iedereen ... geef eens concreten voorbeelden .. ik heb genoeg admins en mods zien komen en gaan. Inclusief ondergetekende en iedereen had wel een te kort staartje ...

/edit ... hmmm ik zie het probleem van Batm4n (post geschiedenis) ... Pimp spullen en Superhero for hire zijn topics welke in de green mile thuis horen ... je krijgt hier na 90 dagen lid te zijn toegang .... actualiteit en entertainment is meer voor actuele dingen

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je mag suggesties geven, problemen melden en opmerkingen maken.

Je hebt geen vrijheid van meningsuiting hier, of waar dan ook op het forum. Je wordt geacht je een beetje netjes te gedragen tegen iedereen hier.

Ik zeg niet dat er iets mis is met deze thread (dan had ik hem wel dicht geklatst), ik zeg dat je geen vrijheid van meningsuiting hebt hier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina