Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keesvantolwegen

keesvantolwegen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag eens een keer de discussie opgang willen brengen over het gedrag van sommige zgn moderators hier. Allereerst wil ik even zeggen dat ik weet dat dit het verkeerde forum is maar van dit forum weet ik tenminste zeker dat veel mensen het zien.

Ik ben het absoluut niet eens met de manier hoe snel sommige mods threads sluiten en al helemaal niet om de redenen die ze dan geven. Het zogenaamde argument dat het offtopic is wordt maar te pas en ontepas geroepen terwijl ze vaak zelf ook offtopic reageren. Wat maakt in hemelsnaam nou uit als je ergens offtopic op reageert. Als je er zo aan stoort dan lees je het toch niet. Ook mag je geen threads plaatsen waar al een thread voor loopt, wat boeit het nou als je geen zin hebt om te zoeken en een thread plaatst. Als je erop wil reageren doe je dat en als je het irriteert dan lees je het niet. Pech voor degene die hem geplaatst heeft maar dan moet tie maar beter zoeken.
    Ik kom veel op buitenlandse forums en ik heb nog nergens meegemaakt dat mods zoveel misbruik maken van hun macht.
    Ik ben ook heel benieuwd hoe die mods hier op reageren en ik hoop niet dat ze zo kinderachtig zijn om deze thread te sluiten, waar ik overigens wel bang voor ben.

Ik weet zeker dat er een hoop mensen zijn die er net zo over denken maar het niet hardop durfen te zeggen.

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Bim bam

ff verplaatsen naar Website Problemen/Suggesties/enz enz. Deel

---->

(ga zo reageren)

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Er was al een andere hoor Dioga...

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik zie net dat je 2 threads voor dit verhaal hebt geopent...

Tja, nou heb ik maar 1 simpele verklaring voor je probleem...

Hiervoor zijn nou moderators nodig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina