Modern Warfare 2 op=op, Dinsdag wel te halen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mathijsjuh332, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mathijsjuh332

Mathijsjuh332 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Mensen,

A.s. Dinsdag komt natuurlijk CoD Modern Warfare 2 uit (Goh je meent 't ;))
    en ik zal niet de enigste zijn de daar op wacht. Daarom was het misschien slim geweest om de game te pre-orderen maar dat heb ik dus niet gedaan |:- en ben nou dus van plan om hem Dinsdag persoonlijk te gaan halen. Alleen zoals ik al zei zal ik niet de enigste zijn die deze game wil gaan halen en vraag ik me dus af, of het uberhaupt nog wel 'n optie is om Dinsdagmiddag rond 1 a 2 uur de game te gaan halen. Mijn vraag is dus aan jullie of de kans nou groot of klein dat een Saturn in Tilburg de game daar nog zal hebben liggen?

Eigenlijk zou het wel moeten, maar als ik bijvoorbeeld die acties zie van winkels die om 12 uur 's nachts opengaan begin ik toch te twijfelen. :9

Bedankt.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Je zou ook morgen kunnen bellen en vragen of ze het spel alvast voor je willen weg leggen en je het dinsdag komt halen?;)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er is een kleine kans dat winkels die in hele drukke gebieden zitten misschien in de loop van de dag door de voorraad heen raken maar als jij in een stad woont met meerdere verkoopunten hoef je echt niet bang te zijn dat de game nergens meer te krijgen is.

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat de winkels hier rekening mee houden, en ze dus voldoende zullen inkopen. Ik zou me er persoonlijk dus geen zorgen over maken. ;)

5. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je fietst gewoon naar de winkel om te kijken of ze hem hebben? Zo niet, laat ze een exemplaar apart leggen als ze weer binnen hebben.

6. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga om 10:00 al voor de Media Markt staan, betwijfel of hij dan al 'uitverkocht' is aangezien er geen midnight release bij deze MM is. Maar toch ben ik wel een heel klein beetje bang dat hij uitkverkocht raakt :p

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De kans is erg klein dat een winkel door hun voorraad heen raakt wat betreft de normale versies. Mocht je hier niet zeker van zijn en het niet helemaal vertrouwen dan bel je ze morgen even en vraag je het. De winkel weet het sowieso beter dan ons. Een apart topic is daarom ook niet nodig, in het MW2 wisselforum zijn er ook threads waarin je deze vraag eventueel kan stellen. Echter is één belletje naar de winkel voldoende, zelf op onderzoek gaan kan ook geen kwaad :) Maar aangezien deze dubbel is doe ik hem dicht, het antwoord moge verder duidelijk zijn.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina