Modern Warfare 2 uitbreidingen op Arcade spelen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dikkop, 1 apr 2010.

1. dikkop

dikkop Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een Xbox Arcade en nog 224 MB ruimte.
    Dagelijks speel ik Call of Duty Modern warfare 2, online. Nu zijn al mijn medespelers sinds gisteren in andere werelden aan het vechten, er zijn nieuwe maps uitgebracht.

Als ik die maps wil downloaden (rond de 300MB) hkrijg ik de melding dat ik niet genoeg ruimte heb en dat klopt.

Nu dacht ik, ik plug even een gewone USB-stick van 2Gb in de Xbox en zet ik daar de dwonload op.
    Helaas gebeurt er niets, het lampje op de usb gaat wel direct branden, maar er verschijnt niets op het scherm.

Wie kan mij helpen? Doe ik iets verkeerd, of kan dit niet via een usb-stick en als dat zo is, wat kan ik dan het beste gaan kopen?

Groeten,

dikkop

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Helaas gaat dat niet lukken, het maximale wat je op kunt slaan is 256MB het Stimulus Package is 329 MB. (Tenzij je een 512MB Arcade hebt?) Wel komt er 6 april een update die ervoor zorgt dat je je tot 16Gig op kunt slaan op een USB stick, maar als we het goed begrepen hebben betekend dat dus geen DLC, enkel demos, profielen en saves.

Dat word toch echt een harde schijf kopen.

Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  3. dikkop

dikkop Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inderdaad een 512MB als ik me niet vergis.

Biedt dat soms andere mogelijkheden, leid ik uit je reactie af?

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dan kun je wat van je 512MB memory afpleuren zodat je genoeg ruimte hebt voor de 329MB DLC van MW2, of wachten tot 6 april en dan zoveel mogelijk saves en profiles op je USB stick knallen om zo ruimte op je Xbox vrij te maken zonder je saves e.d. kwijt te raken.

Vergeet niet dat de DLC 1200(P) kost!

5. dikkop

dikkop Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik trouwens wel een externe HD op deze Xbox Arcade aansluiten??

Ik heb dat namelijk geprobeerd, maar nergens komt in het scherm dat de Xbox de HD herkent.

Of is het zo, dat ik enkel voor het Stimulus Package van 329MB een geheugencard moet kopen die ik IN de Xbox stop, en dat een extarn apparaat hier niet werkt?

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoezo zou je wel demos, profiles en saves kunnen maar geen dlc? Dat is bullshit, dat zou gewoon moeten lukken vanaf 6 april.

7. dikkop

dikkop Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het je hopen, Maarten.

Dat moet dus "gewoon" kunnen op een externe HD, of heb ik daar nog iets speciaals voor nodig van Xbox zélf?

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een externe HD zal niet werken, alleen een HD van microsoft zal werken (volgens mij)

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ok misschien wel maar dan hadden ze dat ongetwijfeld van de daken geroepen. Tot nu toe is er (zie link) alleen gezegd dat Saves, Profiles, Demos & more op kunnen. Met more lijkt het me dat ze filmpjes en videos enzo bedoelen.
    Het is inderdaad onzin dat het niet zou kunnen maar heel M$ is onzin, dat ze nu pas USB ondersteunen en de memory cards altijd debiel klein hebben gehouden is ook de meeste gare bullshit ooit...maar dat is gewoon M$. Ze begrijpen best wel dat als ze DLC ook toelaten op USB sticks de HDD verkoopt instort, terwijl ze er juist lekker het dubbele voor kunne vragen.

Je kunt dus ook met SATA een normale 120 gig HDD van 40 euro ofzo gebruiken maar dat is iets lastiger: LINK Hoe legaal dit is weet ik ook niet. Zelf begin ik er iig (nog) niet aan.

Deel Deze Pagina