hallo ik ben nieuw hier en kan een xbox 360 kopen modrn warfare edition mijn vraag is nu hoeveel mag ik daar nog max voor geven is 4 maand oud mvg bjorn
Hahaha, dat is precies de prijs van een Xbox 360 Slim. Als ik jou was zou ik die gewoon lekker bestellen. Heb je ook minder gezeik met ''Red Ring of Death's'' en je hebt een strakker design!
Modern Warfare is wel een limited edition xbox (niet zo veel van gemaakt en heeft een hdd van 250 GB) ...200-250 euro is een redelijke prijs het gaat om deze xbox welke spullen krijg je er bij? Origineel koste deze: http://www.budgetgaming.nl/game-pro...l (inclusief modern warfare 2)_hardware.html Maar dan moet je er wel alles bij krijgen
Tja het is een verzamelaars console .. en deze heeft wel een 250 GB HDD, 2 controllers en de game Modernwarfare (dus als dit de volledige bundle is) dan is 200-250 euro een redelijke prijs. Gaat het alleen om de console zonder accesoires .. tja een elite met een 120 GB HDD is +/- 150 euro waard..
tja hangt er van af wat hij er bij krijgt .. als hij de controllers + game + console krijgt dan is het een redelijke prijs. .. gaat het alleen om de console dan is 150-200 redelijk (omdat het een verzamelaars object is) NB als je geen verzamelaar bent en je wilt gewoon een Xbox 360 dan zou ik voor het nieuwe model gaan
200-250 lijkt me redelijk ... retail was deze xbox 329 euro (en hij is niet slechter dan de slim) Je moet wel een verzamelaar/liefhebber zijn.
Natuurlijk niet helemaal waar, omdat de Slim een heel stuk stiller is, en hij heeft wi-fi ingebouwd. 200 euro zou wat mij betreft echt de max zijn, collectors item of niet, er is gewoon een betere versie verkrijgbaar.
Stel dat hij zo duur is als Fardo zegt, dan zou ik gewoon voor de normale Elite gaan met 120GB harde schijf. Die is bijna 1/3 goedkoper...
Mee eens maar de topic opener wilt deze xbox hebben. Deze xbox komt dus ook met een game, 2 controllers, en een hdd van 250 GB de meeste elites gaan nu via marktplaats (kaal) weg voor 100-150 euro. Als je geen verzamelaar bent dan zou ik de slim halen. Wil je een limited hebben die niet meer in de winkel te koop is (alleen bij bartsmit voor 329 euro) dan is naar mijn mening 200-250 euro een redelijke prijs. Ik zou hem zelf niet voor minder verkopen