Mods mogen niet klote in profiel!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sam Fisher Jr, 1 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wouter had (toen hij het niet met mij eens was) in mijn profiel gerotzooid dat mijn site crap is!
    Ook heeft hij de treadnaam van: Schrijf je in op /Mod www.spam.com verandert in een andere site!

Ik vind niet dat mods dit mogen doen als ze het niet met je eens zijn. Ook had hij mijn sig verwijdert want die was te groot maar dat kon ik wel begrijpen.

/Mod Websitenaam verwijderd, spam blijft spam, beleid blijft beleid. DarkwingDuck.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2003
  2. P-NUT

P-NUT EdgeMaster

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bastaards! :D

3. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dus fout dat is misbruik maken van je rechten als Mod!

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Zozo, WouteR was wel erg boos op die site.
    Tjek de reacties bij Inschrijven maar!
    Foei foei, en dan zegt 'ie altijd dat wij niet mogen schelden...

5. Precies!

Als je het er niet mee eens bent, hoef je niet gelijk mijn hele account te verbouwen!

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Iemand uitschelden voor ******homo is echt een foute reactie hoor, als die al van WouteR zelf is. :{

/bij de inschrijvingen

7. Ik moet wel even zeggen dat die reacties niet van Wouter zijn.

Zal ze verwijderen als WouteR alles in mijn account weer in oude staat terugbrengt.
    En de titel van het topic weer verandert zoals het was.

Eerlijk is eerlijk

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wou net zeggen, ik las toen verder in de reacties (EA vs. Bungie). Toen werd het nogal ongeloofwaardig. :)

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou dat heeft Wouter niet gedaan, dat had ik gedaan. Vond dat anti-EA sentiment niet netjes. Ik heb echter nie tje account verbouwt, maar met zo'n rare zinloze hetze waar jij bezig bent kan ik het absoluut niet eens zijn.

Steek je tijd liever in iets nuttigs, zoals lekker Xboxen met je vrienden, je eigen spel maken als je zo ontevreden bent of iets anders. Beetje lopen zinloos zeiken is leuk, maar niet weten we het wel. Jij zegt niet wat wij mogen, dat zeggen wij. Als jouw profiel ongeoorloofd is, dan mogen wij dat veranderen. Of heb je liever het alternatief? Dat zou permanente verwijdering van deze website betekenen.

Houd je in, en stook niet zo'n onzin op. Dit is een leuk forum met happy people. Als je niet blij bent, best dat heb je ons laten weten. Maar aan deze doorlopende onzin hoeven onze leden niet blootgesteld te worden.

Ik verwacht hierbij dat je ophoud je website en anti-EA actie te promoten in ons forum. Doe je dat toch, dan wordt je) voor de zoveelste keer) permanent verwijderd.

Schrijf een brief naar EA als je niet blij benbt, dwing ons je rare meningen niet op. Niemand dwingt jou EA spellen te spelen, doe 't dan ook niet.

PS: Wat Wouter doet op andere websites moet hij zelf weten. Daar sta ik niet garant voor zijn goede gedrag.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat loop je nu hypocriet te doen Sam FIsher? Ik heb je per PM al op de hoogte gesteld van de verwijdering van je signature simpelweg omdat die te groot is.

Daarnaast denk ik dat we je anti-EA campagne maar eens stop moeten zetten, 'aanzetten tot haat' is nog altijd niet toegestaan hier.

En als je ook nog even het IP adres geeft van diegene die op die andere pagina onder mijn naam loopt te posten, ban ik die hier ook even.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina