Okey dus je hebt bij de launch een aantal spellen gekocht leuk maar nu sta je voor de moeilijke keuze welk spel ga je als eerst spelen als ik voor mezelf mag spreken ik koop halo, PGR, en Amped erbij maar ik weet zeker dat ik PGR als eerste ga spelen (dit heb ik na een maand slapeloze nachten besloten zodat ik hier morgen niet nog eens 3 uur over na hoef te denken) hoe zit dat met jullie en als je hier nog niet over nagedacht heb doe dat dan nu want morgen is het zonde van je tijd als je hier dan nog over na moet denken.
Ik zou geen halo zeggen, want als je die speelt hou je er niet meer mee op!(6 uur nonstop) Amped is minder dan PGR, dus ik zou met PGR beginnen. Ikl heb nog een vraagje, waarom zitten er geen interactive demos op de spellen halo, amped en pgr???
Het was meer een advies om hier over na te denken niet zo zeer om de wereld te vertellen met wat voor spel ik begin maar ben wel benieuwd naar wat andere mensen doen JA.
Bij halo zitten er bij mij alleen maar movies! Ben ik nu soms opgelicht ofzo? Of moet je een geheime jknop indrukken. btw. Ik ben nu aan het revalideren van 10 uur nonstop spelen!
Dan ou ik voor halo gaan(als je van dat soort spellen houdt) Hij is echt heel erg goed. Je raakt er echt verslaafd aan.