Ik zou graag willen weten wat jullie zouden kiezen en waarom (beargumenteer het) Ik weet het namelijk zelf nog niet. Tom Clancy's: Ghost recon of Tom Clancy's: Rainbow six: Raven shield en ik heb ook nog een vraagje, is het niet zo dat Ghost recon meer buiten is en Raven shield meer binnen?? En het maakt toch allebei gebruik van Xbox live?
ze maken beide gebruik van xbl. Ghost Recon is idd echt buiten en Raven Shield 'binnen'. Als je puur voor de beste game gaat raad ik je Raven Shield aan. Helaas is een release-date nog onzeker en lijkt het erop dat de Xbox versie is verschoven naar fall 2003
Ik dacht zelf ook al aan Raven Shield, maar als ik tot de herfst moet wachten? Daar heb ik ook niet echt trek in.
Raven Shield is gewoon puur Rainbow Six. Dus een SWAT game. Alleen maar in gebouwen. Hostages redden / terroristen knallen. Ghost Recon gaat over de Special Forces die ingezet worden op groot schalige gebieden. Echt op buiten terrein. Grote uitgestrekte gebieden. Veel terroristen maar ook met voertuigen. Tanks enzo. Je hebt ook andere wapens natuurlijk. Ik vind ze allebei top. Je kan ze niet vergelijken. Ze zijn echt top in het eigen veld. Ik ga voor allebei .. ik was grote fan van de Rainbow Six serie dus Raven Shield gaat me wel bevallen maar GR blijft mijn favo
ja, precies. Zo is het. Ghost Recon lijkt erg op de Delta Force games en Raven Shield lijkt gewoon op de Rainbow six games
Ik koop ze gewoon allebei, das dan een mooie keuze, toch ook weer een voordeel dat Raven shield pas in de herfst komt.