http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=26389&perpage=15&pagenumber=4 Door killerbee's post kwam ik op het idee voor deze thread. Wat vind jij van de moeilijkheidsgraad van de games tegenwoordig,juist te makkelijk,uitdagend,of te moeilijk?Ikzelf vind meer ruim dan de helft veel te makkelijk.Bij halo vond ik het juist weer wel goed,omdat je 4 niveaus had en ook duidelijk een verschil merkte in de intiligentie en je health.En er stond dan ook overal een soort teken/logo bij zo'n level en als er dan een vriend was vond ik het elke keer maar weer leuk om te showen dat ik alles op legandary in me eentje uithad(vond ik toch een goede prestatie) en het spel was echt uitdagend terwijl je op easy gewoon overal heen kan razen.Ik vind dat de moeilijkheid echt meer uit de game haalde.Bij Tony Hawk Pro Skater4 vond ik het ook goed,voor de hardere goals(toepasselijk genaamd hard goals) kreeg je meer geld als voor de normale(makkelijkere goals). En hoe denken jullie erover?
Wel mijn beste destrukt dat hangt af van game tot game hé. Halo goed, moto gp2 goed maar moeilijk, rallisport challenge goed maar beetje makkelijk... Maar echt VEEL te makkelijk of VEEL te moeilijk heb ik nog ni echt meegemaakt.
Meerde moeilijkheidsgraden zijn echt iets wat elke (actie) game wel moet hebben! Zo kan je eerst wennen in "easy" en daarna hard gaan doen!
mjah...vrijwel elk spel heeft drie of meer moelijkheidsgraden. Halo easy: lekker doorheen raggen normal: zwaardelites dollen! Heroic: Don't be in the Library... Legendary: Elke Elite is dodelijk.... btw check mijn sign!
Ik vind dat Project Gotham Racing wel zeer moeilijk is. Je kan hier niet tussen verschillende niveaus kiezen maar je gaat automatisch moeilijker. In het begin is PGR wel makkelijk, maar de laatste races zijn moeilijk! Voor de rest kan ik mij niet echt te moeilijke / makkelijke games herinneren
Niet dat ik hem vaak meer doe, maar op normal (= bij dit spel ook het moeilijkst) haal ik die latere levels echt niet
ja ik heb Ralli sport voor 80% uitgespeeld, maar kom echt niet verder meer hoor. ik raak te veel en vlieg te vaak uit de bochten waardoor ik telkens laatste word (die moeilijke hillclimbes enzo)
Ik denk dat over het algemeen de moeilijkheidsgraad uitdagend is; er zijn een paar spellen wel heel makkelijk(LOTR:TTT) maar ook heel moeilijke(Halo Legendary, PGR) Dan hou ik het maar op uitdagend.
Over 't algemeen vind ik spellen steeds moeilijker worden als ik het verglijk met de afgelopen jaren. Ik weet nog wel dat ik mijn 8-bit NES kreeg en daar elk spel (behalve Zelda ) binnen een week uitspeelde, als het niet sneller was. Nu is dat gelukkig niet meer want nu betaal je voor een spel ook een klap geld en dan moet het niet na een week tussen de rest van de spellen liggen. Het is leuk dat de spellen moeilijker & uitdagender worden maar het moet niet tè worden, het moet net haalbaar zijn en dan niet door geluk maar door techniek & oefening.
Halo en PSO vind ik heel goed uitgewerkt. Alleen toch vind ik de laatste generatie spellen te makkelijk worden. Zelda voor de GC had ik in 6 dagen uitgespeeld met alles.
Project Gotham is echt veuls te moelijk voor mij... Maar sega gt 2002 en burnout 2 kannik wel aan, is ook welles leuk
Splintercell: is te doen Halo: eitje op easy, goed niveau op legendary Timmesplitters: moielijk op hoogste arcade league en hogere moeiliksgraden van de sttory Agressive inline: sommige goals, net al bij tony 4, zijn echt moeilijk. SSX tricky: te makkelijk. Punt. Project Gotham Racing: (te) moeilijk Ghost Recon: campaign te makkelijk, alle 50 opdr. zijn van goed nieuw niveau.
Halo: heroic is goed niveau voor mij PGR: pittig,soms frustrerend, maar niet onmogelijk RSC: in het begin te makkelijk maar daarna goed niveau ( alleen die downhill races zijn echt moeilijk) THPS4: heb nu zo ongeveer 100 goals, maar helemaal uitspelen van deze game is er voor mij echt niet bij. DOA3: story mode is een eitje, maar doordat ik me er nooit echt in heb verdiept, ben ik er niet zo goed in, en kan ik lang niet alle pakjes unlocken. SplinterCell: te makkelijk ook op hard. TWSB: veels te makkelijk in 1 weekend had ik hem met 1 karakter op 95% uitgespeeld TJ&E3: ook niet echt moeilijk, zeker in het begin niet. Aaan het eind word het nog wel een beetje moeilijk.
thps4:188 goals van de 190 en moet nog 5 gaps uit het hele spel DoA3ingle survival record 100 double survival ook 100 DoA3 vond ik nu echt een goed moeilijkheidsgraad,niet te makkelijk maar ook weet niet ZO moeilijk.RSC speel ik nooit ga ik binnenkort aan beginnen (had me vader gekocht namelijk) maar algemeen vind ik games niet te makkelijk,maar niet allemaal meer uitdagend,dat je echt met spanning aan de knoppen zit met zweethanden.Komt omdat ik als gamer mischien teveel gewend ben
Halo--> flood is evil Mario sunshine --> Mario is meest evil spel ooit!!! Dat spel is serieus waar door de duivel gefabriceerd!! Ik vind de meeste spellen qua behendigheid soms aardig pittig, maar als je het truukje kent is het makkelijk, maar qua denkniveau te simpel... Maar ja dat ben ik...