Moeilijkste game ooit ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pablow, 28 apr 2003.

  1. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigelijk wel benieuwd van wat mensen de moeilijkste game ooit vonden om te halen (uit te spelen). Ik weet dat dit een forum is waar je eigelijk hoort te discuseren over de xbox/spellen van de xbox. Maar het mag van mij ook van andere consoles zijn of computer. Ik persoonlijk vond mario kart op de snes moeilijk te halen ik heb het over de special cup 150cc. Jullie zullen wel lachen voor mensen die het spel gespeeld hebben maar ik vond het behoorlijk lastig (heb er 3jaar over gedaan toen ik het eindelijk had gehaald van 9 tot 12 jaar). Haha ik ging uit mijn dak toen ik het haalde! :p
     
  2. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell deed ik uitermate lang over.... (ok 4x uitgespeeld ;) :p) maar eh Spiderman denk ik...
     
  3. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Euh...
    Pfft, daar moet ik over nadenken...
    Ik weet niet, saaie spellen speel ik nooit echt uit... Maar Mario Kart had ik trouwens zo uitgespeeld op 150 CC :p da was bezwel evil slecht van jou :)
     
  4. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Amped is niet het makkelijkste spel, maar zo moeilijk als er gezegd wordt, vind ik het nou ook weer niet, hoor...


    ehhmmm... Halo op Legendary misschien?

    nee, dat is dus niet het moeilijkste spel ooit..
    wat dan?

    owja! JSRF heb ik nog steeds niet uitgespeeld.... *shame*, en ik vind het toch behoorlik lastig...

    JSRF, Halo Legendary, en Amped zijn de moeilijkste spellen op de xbox tot nu toe.... (Morrowind valt niet uit te spelen...)
     
  5. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe vind ik halo op legendary nog het moeilijkst om uit te spelen.
     
  6. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Enclave vind ik wel moeilijk zit geen goede savefunctie op :{ als je dood bent moet je weer heel de tijd opnieuw beginnen.
    Ben nog steeds met splinter cell bezig is toch ook nog wel pittig :9
     
  7. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Een moeilijke game vond ik Dave Mirra freestyle BMX 2. Ik za vast in het vierde level (greenville) en ik moest de volgende opdracht doen: doe een 720 one handler in de coffee cup. Die kon ik bijna niet doen en toen moest ik een cheat gebruiken om verder te komen.
     
  8. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    panzer dragoon is wel moeilijk, en idd splinter cell ook (maar niet voor mij hoor :cool:)
     
  9. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik deed het wel lang over Splinter Cell(ik zat ook niet elke dag te spelen :D)
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    zoooooooo dat is dus zkr wel even Steel Battalion he..

    ik durf te zweren dat niemand op dit forum al op de helft van de levels is!!
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    halo legendary
    (zit vast in level 3 en ik noem me Elite...hoe ironisch...)
    en SC (ligt nu stof te verzamelen)..
     
  12. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind morrowind het moeilijkste spel dat ik ooit gespeelt heb :D
     
  13. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Project Gotham Racing behoorlijk moeilijk. Ik heb het al zowat een jaar, maar op een gegeven moment kom je echt niet verder door door te gaan met automatic schakelen. Volgens mij moet je dan ook manual gaan schakelen.

    Halo op legendary is niet moeilijk , maar een leuke uitdageing voormomenten waarin je niets te doen hebt.
    PDO vond ik verder ook behoorlijk lastig en ik heb echt respect voor hen die dit spel op hard hebben kunnen uitspelen.

    Nog ff iets over SC, dat vond ik eigenlijk niet eens zo een moelijk spel, ik speelde het namelijk gelijk al op hard uit, omdat normal vooor mij aanvoelde als easy, maar dat vond ik dus over moeilijke spellen.
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Halo Legendary, ik zit ook een beetje vast in level 3. Toch aardig moeilijk, zelfs met coop word je nog onder je kloten geschoten. Maarja, je moet toch iets hebben wat je nog niet kunt.
    SC heb ik al lang, maar ik speel lang niet elke dag. Dus heb ik hem ook nog niet uit. Eens zal de dag komen :D
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal maar even vertellen waarom ik morrowind het moeilijkste spel vind. Anders wordt het opsomtopic. Ik vind morrowind moeilijk omdat het zo groot is je moet eerst heel veel groeien wil je gasten kunnen doden (skills). Ik vond Splinter Cell juist neit echt moeilijk was ik best snel mee klaar.
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik zie sc nu wel paar keer, maar die was tog niet moeilijk?
    ik had hem zo rondgespeelt op normal..
    en voor de rest.. uhm de allereerste keer (mits je hardcore speelt, anders is er geen reet aan) diablo 2 online tot baal spelen zonder hulp van andere mensen maar wel in 8 player games?
    tog redelijk lastig:)
     
  17. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark misschien? Daar was ik wel lang mee bezig, ik heb nog steeds nie alles op perfect gehaald (heb al wle heel lang nie meer gespeelt) wel een van de beste spellen imo
     
  18. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Mario 64 toch wel een moeilijk spel (om alle 100 sterren te halen had er 99)
     
  19. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Waren het er niet 120?:confused:
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    W00t

    Mario64 uitgespeeld & 120 sterren gehaald :cool:

    Dan kon je Joshi (of hoe da groene mormel ook heet) bezoeken op het dak van het kasteel.. Daar kreeg je nog wa meer sterren ofzowiets.. Was toendertijd uberervaring :D

    Moeilijkste spel om uit te spelen was toch wel Project Gotham Racing.. Die heb ik niet eens uitgespeeld :mad:
    Stunt Race waren wel makelijk, maar de races zelf vond ik te moeilijk.. Het draait er dan om in het spel om zo netjes mogelijk te rijden, ik rijd dan netjes maar de tegenstanders beuken me gewoon van de weg af.. Dat vond ik echt zoo stom van 't spel
     

Deel Deze Pagina