Moest ik doorgeven van samsgreatestfan

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Xtreme, 8 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xtreme

Xtreme Guest

Sam is een klasgenoot van me en hij belde me op om te vragen of ik kan posten dat t hem spijt.
    dus hier isie:

Sam: Zou je voor mij een post kunne maken ergens om te vertellen dat t me spijt van het mailtje naar WouteR en dat ik spijt heb dat ik door ben gegaan met waarvoor ik een waarschuwing heb gekregen... Vertel Wouter dat ik me ban van een week zal uitzitten en daarna me goed zal gedragen.
    ------------------------------------------------------------------------------
    Zoiets zei die.
    Ik moet weer gaan HW maken ]:-

laterzzz

p.s. Leuk zo'n forum trouwens! Alleen een link ofzo plaatsen hoe doe je dat? en een plaatje hoe zet je dat neer?

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    hahaha:)

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ok dan...je krijgt nooit een waarschuwing voor niks en dan nemen we ook aan dat je na een waarshuwing ook stopt...mocht je dus doorgaan zoals in dit geval dan zal dat resulteren in een ban, bij herhalen van het delict zal dat uitlopen tot een permanente ban...maar de belofte dat je je goed zult gedragen nemen we van je aan en hopen dat dat ook het geval zal zijn.

een link plaats je door gewoon de link the plaatsen en een plaatje door

4. Xtreme

Xtreme Guest

ok bedankt alphazel ik heb hem gebeld en hij is blij dat hij geen permanente ban krijgt!
    kan je ook pics uit je HD neerzetten?

5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    nee je moet ze eerst uploaden naar een stukkie webspace..deze kun je bijv. aanvragen bij Lycos of yahoo ofzo..meetsla heb je van je provider een stukkie webspace gekregen..:) Zo link je dus een plaatje naar je post....Mocht je een plaatje onder je naam vinden dan heet dat een AVATAR. Dan moet je even naar profiel gaan en dan naar Edit Options gaan en dan Change Avatar, je kan dan of een avatar uploaden van 80x80 px of een avatar van het web linken.

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Pffff jullie doen net of deze hele zooi jullie leven is, als ik een ban krijg zou ik er niet van wakker liggen.

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat kan niet.
    edit: www.cowhosting.com is ook handig.
    edit: Xtreme is SamGreatestFan dus dicht!

8. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als ik op het punt stond een spel te winnen en gebant zou zijn, lag ik er wel wakker van zal ik je zeggen :cool:

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xtreme is idd Samsgreatestfan.

Hij heeft zijn krediet verspeeld. Over 7 dagen mag hij er wel weer op maar 1 misstap en hij is permanent de lul.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina