moet de eyetoy (ps 2) ook op de xbox komen??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Badkiller, 15 jul 2003.

  1. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    wat vinden jullie van een eyetoy(ps2) op de XboX??
    moet de eyetoy van playstation 2 ook op de xbox komen of vinden jullie dat net zo lame als Playstation 2 zelf :)
    vinden jullie dat het een topper zou worden en MOET verschijne op de xbox?
    of liever niet......


    __________________________________________________
    eigen mening:
    Ik vind het helemaal nix voor mijn part blijft het op de ps 2
    ik vind de spelletjes zo lame echt nix aan
    ik heb een webcam en daar heb je ook van dat soort spelletjes
    (reality fusion)
    en dat vond ik ook nix soms klopt het niet eens

    vooral nadat ik de aflevering van gamekings had bekeken waarin dat werd besproken (en bespeeld) en het zag er niet beter uit
    sO No EyeToy 4 Me:) ;)
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Neh, ik vind 't ook maar niks.
    Het is grappig om een keer te doen maar na 2 keer spelen heb ik 't wel gezien.
    Dit soort spelletjes zit ook nog eens bij webcams gratis bijgelevert, en daarmee kon ik me ook niet langer als een kwartier vermaken..
    Ik vind het niks, niet voor de PS2 niet voor de Xbox..
     
  3. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik vind dat ze dat gewoon bij de PS2 moeten houden. Niet dat ik het slecht vind (integendeel), het is gewoon van hun.

    Maar aan de ene kant, dit soort dingen trekt wel veel japaners aan. En dat kan bill wel gebruiken.

    Maar binnenkort kan je karaoke doen op je xbox, en daar houden japaners ook weer van. En als de PS2 opeens ook karaoke zal krijgen (of hebben ze dat al?) dan zou ik dat ook fake vinden. Netzoals de xbox Eye Toy opeens zou moeten hebben..

    snap ie?
     
  4. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me goed fun voor een keertje. Maar denk niet dat het lang leuk blijft.
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeker, eye-toy is stoer.
    Owk, die spellen beginnen op een gegeven moment te vervelen maar dit is nog maar het begin, je moet in de toekomst denken.
    En BTW, een digitale camera is altijd leuk bij online spellen.

    maar jullie hebben ook weer gelijk dat het iets exclusief is, en het lullig is voor PS2(bezitters) als hij op de xbox komt, zou ik andersom ook niet leuk vinden.
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    zeker wel stoer. Ook emteen Xbox Live webcam etc. Echt wel stoer man
     
  7. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaaaaaaaaa dan zie je zo een hoofd van iemand ipv zijn naam tijdens een potje MM3 ;).

    Alhoewel willen we dat wel zien?
     
  8. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    en als ms nou met een verbetering ervan zou komen zouden jullie het dan wel goed vinde???
     
  9. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Uh ja dan wel. Maar om nu precies hetzelfde te doen dan zeg ik NEE.

    Maar als ze iets anders ermee doen dan zeg ik JA.
     
  10. krafty

    krafty Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    NEE !

    maar dat is mijn mening :D

    alhoewel als ze die camera zouden gebruiken in games zodat je 1 of mischien meerde van je medegamers kan zien linksonderin beeld of waar dan ook zou ik dat wel weer een geinige feature vinden . (wordt je volgens mij wel dagelijks "ge-mooned" door die "ozo-nette-amerikanen" )

    maar met wat de eyetoy nu is hoeft het van mij niet zo .
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de eye-toy komt er .. maar niet in die vorm... Microsoft heeft ooit gezegd dat de xbox alle media gaat gebruiken ... met de komst van Music Maker ... word Muziek en Pictures(plaatjes gekoppeld) ... welke vorm van media missen we nog? en wat kan dus in een kit uitgebracht worden ... zodat je ook nog een films kan laten zien

    1 + 1 = ? MS heeft dit niet op E3 aangekondigd, omdat MS niet direct alle kaarten wilt laten zien .. maar geloof me deze aankondiging is een kweste van tinjd .... waarschijnlijk in september (beurs Japan) ...
     
  12. krafty

    krafty Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de u.s. release van de xbox had die gast die toen als boegbeeld voor de xbox divisie fungeerde (ff zn naam kwijt) al dingen als dit genoemd .
     
  13. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me wel leuk voor xbox live 2.0

    als je dan met zijn allen in een chat lobby zit, dat je elkaar dan ook kan zien....:)
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha dat wordt dan wel héél eng :+

    Eye Toy is grappig, kon het ook altijd al met mn eigen webcam op de PC, maar het is natuurlijk leuker om met een paar vrienden dat ding in de huiskamer te plaatsen en, na het nuttigen van de nodige alcoholische versnaperingen, dat ding te starten. MIsschien ben je het zelf helemaal zat (hmm, dubbelzinnig hier:)), maar je vrienden zullen het fantastisch vinden :)
     
  15. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel.... is best leuk ding hoor (ok voor een paar keer) maar misschien zit er toch wel de toekomst in... bedoel het spel reageert al op jouw bewegingen dus we spelen al zonder stick... gaat steeds beter...
    Jah ik denk dus dat hij ook naar de xbox moet... want de spellen die er nu voor zijn zijn misschien alleen voor de fun..
    Maar weet cker dat het meer kan en leuker kan dan dit...

    Dus cker doen, hub dat ding naar de xbox
     
  16. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: , WouteR was me weer eens voor :mad:

    Ik had het zelfde gezegd ;)
     
  17. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Is echt vet, en het trekt een enorme doelgroep aan :) + je hebt weer iets echt nieuws en leuks om aan je vrienden te laten zien :)
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk overigens dat je niet moet kijken naar of eenzelfde speeltje op de Xbox moet verschijnen, daar verloochen je alleen maar je eigen creativiteit mee (als Microsoft zijnde). Camera en/of video hard- en software zijn zeker de 'toekomst' maar ikzelf denk dat Microsoft ook eerst nog even het 'succes' van de Jukebox/Karaoke/Matchbox whatever pakket af wacht - Dat is immers eenzelfde soort speeltje als de EyeToy en die leuke dansmatjes.
     
  19. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze het verder kunnen ontwikkelen kan je vette vechtspellen maken waarbij je zelf vecht.
     
  20. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar hoe duur is zo een ding nouj en ikzelf zou er me mischien 30 min mee kunne vermaken maar volgesn mij verveeld dat snel

    is er niet iemand die een ps2 heeft met dat ding
     

Deel Deze Pagina