Hallo, Ik zat er aan te denken aangezien er veel word gepost over de Xbox 2 of er geen aparte Xbox 2 speculatie forum moet komen? Waar alle geruchten, laatste nieuwtjes en dergelijke in kunnen. Of anders misschien een sticky in het algemene xbox discussie forum alleen voor xbox 2. Holler back, Greetzz, Tha Divinity
Daarvoor is het nog veel te vroeg. De huidige speculatie over de Xbox 2 kan prima in het Xbox Algemeen / Discussie forum. Ik zie voorlopig nog lang geen reden om een speciaal forum in te richten voor de xbox 2. Als de vraag daarnaar stijgt en er meer informatie beschikbaar komt, kunnen we het altijd nog overwegen, maar dat zal op korte termijn niet gebeuren schat ik.
inderdaad veel te vroeg... de xbox2 komt toch pas in 2006 (of op z'n vroegst na september 2005) dusss echt te vroeg en daarnaast is er zo ongeveer geen info te krijgen over de Xbox2 (wat in ieder geval niet in 1 thread past)
Van mij hoeft het ook nog niet echt, misschien als microsoft zelf echt het een en ander bekend heeft gemaakt...Nu vind ik het allemaal nog te "los"
je kan m toch gewoon opzetten zodat mensen die daar wel over willen speculeren kunnen posten. Bedoel, als er vraag naar is ....wat boeit t of dat ding dan nu of over 30 jaar uitkomt..
als mensjes het toch leuk vinden er over te SPECULEREN....als in raden en gokken... Er wordt toch niet bepaald waarover er gepraat mag worden hier (tot op bepaalde hoogte natuurlijk)???
nou ja als jij dat leuk vind: ik heb nog wel wat gegevens oer de xbox 2... Als je geïntreseerd bent, dan bedenk ik ze vanavond wel...
Waarom een heel nieuw subforum opzetten omdat een enkeling daar naar vraagt? Als je wilt speculeren over de xbox 2 is dat prima, maar dat kan ook uitstekend in het Xbox algemeen / discussie forum. Een extra forum waar niemand in post omdat er feitelijk niks te melden valt is alleen maar verspilling van de ruimte.
Hmmm moeilijk, beide kanten geven wel behoorlijk goede argumenten Gelukkig hoef ik niet te beslissen Maar van mij hoeft het "nog" niet want ik wil niet dat alles daar mooi verteld wordt en als microsoft dan zelf met gegevens komt dat het allemaal maar weer tegenvalt...
Maar als niemand wat post dan gaat er toch ook geen ruimte verloren? . En als er wel veel mensen posten dan is er blijkbaar wel vraag naar. Reteppd post sowieso al niet, dus dat bespaard sowieso al ruimte!!! Een win win win situatie.
Niet voor elk (redelijk) populair onderwerp hoeft een geheel nieuwe (sub-)forum geopend te worden jongens. Zo druk is het nou ook weer niet in Xbox Algemeen, wat Xbox 2 speculaties kunnen er gemakkelijk bij.
Daarnaast is het nergens voor nodig nu al te gaan speculeren over Xbox 2. Sowieso, het woord alleen al. Dat zegt dat er weinig daadwerkelijke facts voorbij zullen komen. We zijn nog druk bezig met de huidige Xbox, voor nog een leuk aantal 'periodes' en daar willen we graag het meeste en beste uit halen. Nu al vooruit gaan kijken naar de Xbox 2 is zinloos. We willen graag de voorpagina van het forum zo 'effectief' mogelijk houden. Dat betekent proberen zo min mogelijk onnodige fora daarop, die dus ruimte innemen en de overzichtelijkheid juist niks goeds doen.
oke die ruimte behouden is top. Ben het wel met je eens. Maar of het interessant is of niet is niet aan jou lijkt me. Dat bepalen bezoekers dan toch zelf?
Nee dat bepalen wij Het klinkt misschien arrogant, maar wij weten ten slotte het beste wat goed voor het forum is en wat niet. En op dit moment achten wij een speciaal forum voor Xbox 2 niet noodzakelijk. Waarom hebben ik en Wouter al duidelijk uitgelegd lijkt me. Zodra wij vinden dat het interessant genoeg wordt om voor de Xbox 2 aparte ruimte in te richten, zullen we daar ongetwijfeld gehoor aan geven. Maar - zoals gezegd - voorlopig hoef je dat niet te verwachten.
Maar eigenlijk gaat het puur om de signalen die het forum af geeft. Als een bepaald forum uit zn voegen knapt door één bepaald onderwerp, dan splits je dat op. Bij Xbox 2 is dat sowieso nog niet het geval, en het huidige subforum is sowieso niet een al te drukke dus dat past perfect. Daarnaast zijn er nog de wat meer principielere redenen, dat we dus inderdaad nu nog niet willen beginnen aan iets wat pas over anderhalf jaar hier is.