iedereen heb het over splinter cell, maar zelf lijkt het me eer klote game. want ik hou niet van mgs, het eerste deel heb ik gespeeld, en wat een inmense klote game is dat. verder hou ik dus niet van sneaken, het sneakgehalte in conflict desert storm is voor mij af en toe al te veel, daarom ga ik vaak vol in de strijd waardoor ik snel dood ben. is splinter cell echt sneaken netzo als in mgs, of zit er ook genoeg actie in. want dat saaie sneaken is het gaarste wat je in een game kan hebben. ik heb dus het gevoel dat ik deze game niet moet, maar omdat iedereen zo fanatiek praat hierover wil ik ff weten of ik geen foute keus maak
probeer anders de demo gewoon ff, vind ik best representatief, wel ff proberen de controls door te krijgen
demo... DEMO..!>!!!jlkadsajdkadjsada WAAR KAN IK EEN DEMO SKOEPEN! van sc dan he. plz tell me, ik ga dood van het w88. tnx greetz
kan niet, je krijg niet zomaar een demo mensen let ff goed op want vanaf morgen gaan winkels splinter cell verkopen een futurzone mannetje zei tegen me dat ze hem mischien morgen hebben en anders woensdag!!! geef het ff door als je hem gekocht hebt
OOOOHHHH MMYYYYY FFFFFF(PIEP)CCCCKKKKIIIINNNGGGG GGGGOOOODDDDDD morgen al! JJJEEEESSS *is zijn tent +slaapkleding al aan het inpakken greetz
hoho ik zeg wel morgen maar dat geldt alleen voor de grote steden! ik garandeer dus niets! mischien wordt het gewoon donderdag!!! be patient my friend
iikk ben te zwak... om nog... pffff langer te wachten... zucht kuch uche uche IK KAN NIET NOG LANGER WACHTEN OP SPLINTER CELL HIJ MOET ER ZIJN!!!!!! ach jah ik heb ook Morrowind nog greetz (en Enschede is toch een een GROTE stad? not )