moet ik transworld snowboarding hebben als ik ssx tricky klote kwa besturing vind en een klote game, en als ik amped te makkelijk vind maar wel extreem goed?
Euh....nee! Als je Amped makkelijk vindt, dan speel je TransWorld Snowboarding in uit met 9 vingers in je neus en 2 ogen dicht. Amped heeft namelijk de reputatie dat het heel moeilijk is. Transworld Snowboarding heeft daarin tegen de reputatie dat het heel makkelijk is. Tip dus voor jou: niet kopen!
jah, ik had reviewtje al gelezen, was eerst van plan om em te kopen, nu twijfel ik na het lezen van de review wegens de moeilijkheidsgraad. in amped kan ik makkelijk van die combo's maken van een paarhonderd duizend, record is 414.000 amped heb ik ook al heel lang uitgespeeld(op de sneeuwpoppen van 6 maps na, die zijn saai). ik sta nu dus 7 in amped, maar heb geen zin in die sneeuwpoppen. ik vin tony hawk wel extreem vet, las ook dat transworld kwa doelen ongeveer hetzelfde werkt. heb tony 1 2 uitgespeeld, waarvan deel 2 2 keer over ( psx en gba), op de gba 13 keer over. deel 3 heb ik sinds kort pas, heb ik nu bijna uitgespeeld met me eerste skater, vin het ook te makkelijk. deel 4 komt wel een keer.
Het blijft natuurlijk jou keuze. Maar geloof me: het is echt strak als je je zelf met de vetse tricks, op de vetse plaatsen naar beneden ziet stunten met de vetse boards en clothes. Grafisch echt een toppunt. Dat zou ik verkiezen boven de makkelijke gameplay. Maar het staat niet garant voor lange winteravonden gamen. Als je het zo bekijkt is het meer een game om een weekje te huren.