[XOne] MOET je een xbox-live starters kit hebbben om ON te kunnen gaan

Discussie in 'Games' gestart door aggie, 28 feb 2003.

1. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je een xbox live starters kit hebben om on te gaan of kan je gewoon netwerk draad erin pluggen en gamen?? :confused:

2. Hotshot

Hotshot Guest

natuurlijk niet..je hebt een kit nodig, en een credit card..
    en kabel/adsl..kijk op de voorpagina, en klik op die xbl faq..

3. Hotshot

Hotshot Guest

4. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    ?

Ik snap wel wat je bedoelt maar wat ik probeer te vragen is :

Is een modem en een xbox alles wat je nodig hebt om live te gaan oftewel mag je die kit skippen.
    Mischien stel ik r@re vragen maar ik ben een newbie op dit gebied :'-( :confused:

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet de Xbox live starters kit hebben om online te gaan, dit is een disc die je moet installeren op je Xbox zodat hij signalen door kan geven naar de server :)

6. Hotshot

Hotshot Guest

Ja en ik zeg..nee je hebt het nodig..:)
    Lees die faq...that's all you need..:)

7. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    oke

thnx for the info:9

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Even verduidelijken:

De software voor Xbox Live kun je ook avnaf een willekeurige Xbox Live compatibele game installeren. Met SplinterZiel of Whacked kun je gewoon de Xbox Live software op je Xbox installeren.

Wat is er dan zo bijzonder aan die starterskit? Nou, da's simpel. In de starterskit zit een serienummer dat recht geeft op 12 maanden abbo. Je kunt dat serienummer overigens ook online kopen via www.xbox.com (momenteel alleen Amerika, maar straks ook Europa).

Verder zit er in de starterskit de inmiddels beroemde Voice Communicator. Zonder Voice Communicator mis je heel veel van het bijzonders wat Live te bieden heeft. De Voco, zoals ik 'm placht te nomen, is de extra dimensie aan Xbox Live. De aardbei op de slagroom. (En ik ben gek op slagroom met aardbeien).

Tenslotte bevat de starterskit een drietal demo-games. Speelbare games, maar dan met een beperkt aantal levels en/of instrumenten, die je meteen met Xbox Live kunt gebruiken.

Snappieutnu?

9. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is dezelfde software versie die met je Live Kit wordt geinstalleerd ?

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Correct.

11. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    O dus de kit geeft je toegang (voor 12 maanden).
    En als het verlopen is moet je weer een nieuwe halen.

Maar als een creditcard een moet is voor Xbox Live dan haal ik het liever niet. :mad: :'-(

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als de 12 maanden verlopen zijn moet je opnieuw voor je abbo betalen. De huidige stand van zaken is dat na 12 maanden je credit card belast zal worden voor het nieuwe abonnementsbedrag. Hoe hoog dat bedrag zal zijn weet nog niemand (behalve M$ misschien).

Er gaan geruchten dat er wellicht een andere mogelijkheid komt om te betalen voor een vervolgabbo, maar op dit moment zijn er geen concrete plannen geannonceerd.

13. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe installeer je dat dan vanaf ene spel?

14. Xstyle

Xstyle Guest

bij Splinter Cell bv.moet je op download levels drukken en dan installeert ie de Live optie zelf die je dan in je dashboard ziet verschijnen

15. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan bij mij helemaal niet op downlaoad levels killiken

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  16. Xstyle

Xstyle Guest

met Splinter Cell?

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Moet je ff het draad van je kabel in je xbox stoppen, dan kan het wel :)

18. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k bedankt kan je dan ook je downlaod speed enzo zien ofnie?

19. jeroen18

jeroen18 boks ouwe

Leuk Bevonden:
    0
    uhm.. er wordt gevraagd of je online met live kan zonder starterskit. eerst wordt er gezegd dat het niet kan en daarna dit:

De software voor Xbox Live kun je ook avnaf een willekeurige Xbox Live compatibele game installeren. Met SplinterZiel of Whacked kun je gewoon de Xbox Live software op je Xbox installeren.

Wat is er dan zo bijzonder aan die starterskit? Nou, da's simpel. In de starterskit zit een serienummer dat recht geeft op 12 maanden abbo. Je kunt dat serienummer overigens ook online kopen via www.xbox.com (momenteel alleen Amerika, maar straks ook Europa).

Dan heb je in principe toch geen live-kit nodig als je die "voco" niet wilt..??

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als je de Voco niet wilt en ook geen behoefte hebt aan de demo disk dan heb je de starterkit niet nodig. Dan kun je voor het zelfde geld alleen een code kopen en ben je er ook. Maar het kost net zoveel (60 europeanen) en je mist de essentie van Live. Goede keus? Nee, ik vin van nie.

Volgende keer wel mijn naam vermelden als je mijn teksten citeert, anders sleep ik je voor de rechter wegens plagiaat! :+ ..... geintje!

Deel Deze Pagina