Mogelijk nieuw deel van Killer Instinct op komst

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 23 nov 2004.

1. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat lijkt me wel erg vet hoor. Die heb ik in de arcadehal helemaal lijp gespeeld..... En op de SNES natuurlijk...

4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had uhm op SNES was echt cool ik vond die skelet erg cool en die bokser.
    Die finishing moves waren ook erg wreed dat was minstens zo cool als mortal kombat vond ik.
    Hopelijk gaat ie er komen en doen ze er niet 80 jaar over want op hun games wacht je tegenwoordig echt veel te lang.

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wil niet vervelend doen, maar dit gerucht (geen nieuws) was er al sinds Rare gekocht werd paar jaar geleden. Dat is dus totaal hopeloos dat Joran dat postte, maar goed...

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb aan killer heel wat plezier gehad, een vervolg zou zeker aangeschaft worden!

7. General Wong

General Wong Vietnamese Tijger

Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten gingen ook over een GameCube versie toen Rare nog niet van Microsoft was. Eigenlijk had dit nieuws gebracht moeten worden in de trend van: 'Killer Instinct Easter Egg in trailer van Conker''. Om nu te speculeren over een eventueel nieuw deel in de Killer Instinct serie is imho een beetje te voorbarig. Hoewel het goed mogelijk is uiteraad.

8. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enough said :)

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, het is wel toevallig dat nu overal gemopperd wordt over Rare, er opeens zoíets tevoorschijn komt. En bovendien, was KI zo bijznder? Niet echt toch, het was alleen mooi en snel voor z'n tijd...maar om hier nou echt blij van te worden.... Er zijn al genoeg vechtspellen.

10. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Mortal Kombat 2, Street Fighter 2 en Killer Instinct zijn nog altijd de beste 2D-fighters ooit. Een goed vervolg op deze games is altijd welkom... MK:Deception dus niet...

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat zijn jouw woorden. Ik heb geen probleem met MK Deception hoor. Iig wanneer KI uitkomt hoop ik wel dat ie gewoon 2-D blijft.

12. P-NUT

P-NUT EdgeMaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ultraaaaaaa Combooooooooo! 8)

13. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist :cool: .

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoop niet dat hij 2-d blijft. Dan ga je op een of andere manier toch niet echt mee met de tijd imo.

Echter zijn er volgens mij niet veel games die de overstap van 2-d naar 3-d goed gemaakt hebben.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Mee met de tijd? Wat is er mis met een goede game in 2-D? Die kunnen vaak beter zijn dan de hedendaagse 3-D games hoor. Killer Instinct in 3-D zie ik niet zitten. Ben een beetje bang dat de snelheid nooit zal worden gehaald. In MK Deception zie je dat ook. Hij is leuk, maar niet snel genoeg imo..

16. Victor

Victor Guest

Dit was toch al een oud gerucht? Ik heb het volgens mij al eerder gehoord.

17. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    las laatst (weet niet meer precies waar) dat het spel al in verregaande ontwikkeling was en dat er een demo van zou komen bij conker of kameo klopt dit? Weet niet meer waar ik t gelezen heb, maar zoiets was t wel.. weet iemand hier meer van?

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt niet perse, allemaal speculatie. Wat je waarschijnlijk las en verkeerd interpreteerde is, zoals enkele malen eerder gezegd in deze thread, het boekje dat Conker vasthoud in een zeker screenshot met Killer Instinct op de cover. Maar goed in Grabbed by the Ghoulies hangt ook een kop van banjo aan de muur. Rare maakt nou immers die referenties naar zijn eigen games en ze hebben die franchises, lijkt me logisch dat die in de toekomst nieuw leven in geblazen worden.

Maar, wat als dat letterlijk is wat je hoorde is dat gewoon ordinaire speculatie. Stel dat het waar is, dan is dat dus toeval, niet omdat iemand het wist, maar omdat hij/zij het gokte. (waarschijnlijk, je kan 't toch niet zeker weten of die persoon het 'echt' weet of niet. Daar is feitelijk alles wat je 'onofficieel' hoort speculatie en dient zo geinterpreteed te worden, ook al weet iemand het echt, je kunt het niet checken). Dank u! :)

Laatst bewerkt: 20 feb 2005

Deel Deze Pagina