Ik heb hier een Acer Aspire 5542G laptop. HDMI out, volgens mij een kleine VGA ''blauw ding'' Is het mogelijk om een xbox 360 hiermee aan te sluiten of ben ik nu echt dom xD? Klinkt misschien wel dom hoor... maar jah... als het kan
Nee, ik dacht dat het niet kon, omdat het een out signaal is en er dus op een monitor of iets moet worden aangesloten, kan best zijn dat ik het fout heb.
Ik wist het wel dat het vergezocht was xD Maar het leek me wel geinig, want mijn monitor TV zit namelijk in de schuur En de xbox 360 slim ademt gewoon met stof en is zeer statisch geladen! Daarom heb ik de xbox 360 op mijn slaapkamer... Leek me wel een goed idee om de laptop scherm als tvtje te gebruiken.. whaha
Tis eigenlijk dat ik alleen de xbox 360 slim versie met mijn laptop HDMI en VGA wil verbinden ''Zonder enkele TV's''
Dude dat is je laptop aansluiten op je TV. De topicstarter wil toch duidelijk zijn XBOX aansluiten op zijn laptop. En dat kan niet met 1 simpel kabeltje. Edit: [yt]yEinoCLIdCo[/yt] Zo proberen?
Balen xD Echt balen Moet ik de hele tijd de monitor van boven naar beneden sjouwen... Nouja wel bedankt hoor Hopelijk vind ik er wel iets op!
Je kunt altijd voor een prikkie gewoon een gare oude TV ofzo kopen? Iedereen ramt z'n oude zooi eruit omdat ze overstappen naar flatscreen (en HD) dus ff navragen aan je vrienden/familie/buren.
koop gewoon een monitor! Kost niet veel en zorg dat je een koptelefoon kan aansluiten, want dan heb je ook nog s mooi geluid.