Mogelijkheid voor meer vrijheid (lees grotere) signatures?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tco, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nou is het niet speciaal voor mij of omdat ik perse deze (onderstaande) picture als signature moet hebben maar ik kwam er wel op het idee door om deze topic te maken.

Ik dacht ik probeer het ff uit en ik had precies 3 textregels en een picture maar hij bleek nogal groot (in vergelijking met de signature die hier mag) toen ik ff bij de signature size keek.

Hieruit dus mijn vraag is het mogelijk dat deze restrictie (bij gebrek aan een beter woord) versoepelt kan worden zodat er iets grotere signatures gebruikt mogen worden?

====

Kweet dat de regels er zijn voor een bepaalde reden en het moet ook niet zo worden dat je 20 cm aan signature plaatjes onderelkaar krijgt maar ik zeg ook niet dat alles losgegooid moet worden.
    Het is dus echt niet dat het perse direct zo groot moet worden als bovenstaande maar ik wil gewoon eens kijken of het mogelijk is dat de signature grote omhoog gaat waaruit volgend ik dan mogelijk bovenstaande picture zou kunnen gebruiken of een andere picture.

Anders hou ik ut gewoon bij de huidige maar zoals ik zei ff proberen :).

edit; Hmm geld dit eigenlijk als een feature request of is dat echt iets nieuws? :+

Laatst bewerkt: 28 sep 2008
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, is laatst al besproken joh. Dat er signatures werden toegestaan. Denk niet dat zij dan nu al de grootte willen aanpassen. Maarja, niet geschoten is altijd mis hé. ;)

3. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik ben het eigenlijk wel eens dat het een klein beetje groter mag. dit is een van dan weinige forums waar je z'n kleine sig mag hebben. :thumbs:

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst?
    Dan heb ik dat of gemist of je praat over eeuwen geleden :+.

edit; das me punt, kwil niet dat het word zoals op www.dota-allstars.com/ waar je 20 van die kleine sigs zoals de 2 posters boven me ziet staan van fan dit fan dat, ik speel dit en dat.
    Anyway we zullen eens zien. Beetje zeuren kan altijd :cool:.

Laatst bewerkt: 28 sep 2008
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het persoonlijk nu goede grootte, anders valt de sig veel meer op dan post en dat is niet echt de bedoeling lijkt me. Ik erger me juist op andere forums aan de grootte sigs. :)

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Déjà vu!

En het lijkt me geen goed idee, dan kan je wel bezig blijven. Elke maand weer een nieuwe vraag of de signatures niet nóg iets groter mogen..

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik vind persoonlijk 350x40 een erg mooie grootte. Je behoud de subtiliteit van het 350px maar net iets hoger. Maar dit is de zoveelste discussie hierover :)

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het beleid over de signatures en avatars was een tijdje geleden eens bekeken voor herzieningen en toen is besloten om de de avatars wat te vergroten. De signatures hebben we niet veranderd omdat een groot deel het goed vond zoals het is en de meerderheid van de crew het ook niet groter wou. Waarom we dynamische ook niet hebben toegelaten?

Om maar een voorbeeld te geven.

Ik ga dit topic op slot gooien omdat de discussie anders helemaal opnieuw gaat beginnen voor niets. Zoals Orcrist zei in het vorige topic zullen we wel een nieuwe thread openen als we er aan denken om het beleid betreffende signatures (en avatars) te herzien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina