[PC] MOH: AA Deluxe edition install probleem.

Discussie in 'Games' gestart door Cadillac, 31 aug 2004.

1. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een probleem met het installeren van MOH: AA. 1e cd werkt perfect, dan zegt ie dat ik disc 2 erin moet doen (rond de 50% is dat), dat doe ik dan. Het probleem is dan, dat ik dan opeens een scherm krijg waarin staat dat de CD iets mist :confused: Iets van vehicle sounds ofzo, maar dan staat eronder: Onherstelbaar :confused: Ik heb dit spel helemaal officieel en alles, dus daaraan kan het niet liggen. Misschien dat ik terug moet gaan en een nieuwe disc 2 moet eisen? BVD

2. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me het verstandigst idd.

3. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [plaatje]http://img56.exs.cx/img56/6932/gfgfgf.jpg[/plaatje]
    Misschien helpt dit om jullie een beeld te geven van wat er is.

4. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier hebben meer mensen last van. er is een hele partij rotte mohaa deluxe in nederland (zelf heb ik ook mohaa deluxe die goed werkt). ff terug gaan is 't beste :)

5. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben woensdag teruggegaan, produktiefout zeiden ze. Ze hadden ze allemaal uit het Magazijn gehaald toen ze het wisten. Ik ga vanmorgen nog eens kijken, staat ie daar. Ik vraag aan zo'n medewerker of dat de nieuwe lading is, hij zegt ja. Ik neem hem dus mee, en raad 'ns... Hij doet het weer niet :mad::mad: Dus dat was gewoon nog steeds de oude lading, hebben ze die net niet teruggestuurd...

6. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ea games |:- hadden ze bij de C&C Generals Deluxe editie foute serial erbij gegeven (heel nederland zat dus met een foute kut key)... productie fout |:-|:-

Weetje... je moet gewoon je geld terug vragen en 'm ergens anders kopen. Als ze zeggen "dat gaat helaas niet" dan haal je gewoon de baas erbij en ga je herrie schoppen in de winkel (werkt altijd O-))
    Je mag gewoon je mondje open trekken hoor 8)

7. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al een goeie, deze kan dus dicht...

8. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je het nu gefixt dan? :)

9. Cadillac

Cadillac Active Member