Moh Aa (pc)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tha Great One, 16 dec 2002.

1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    i heb n tijdje gen mohaa gespeeld en ik d8 ik speel weer maar hij wil m niet meer installen hij zegt alleen toevoegen/reparen/verwijderen

dit is gewoon allemaal foking bullshit ik wil gewoon installeren...veel mensen zeggen dat je je registry moet cleanen dus ik heb 100 registry cleaners gedownload ...dus hij moet nu wel schoon zijn van mohaa keys maar nog steedskom het zelfde menutje tevoorschijn ..aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh help mij=(

2. Radius

Radius Feel Radius

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gebeurt met een bepaalde internetversie die je niet goed kunt verwijderen. Met het orgineel zijn hier geen problemen mee onstaan. Het zal dus wel aan de versie liggen, probeer dus een andere of nog beter koop hem orgineel!

3. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    wtf !!!!!!!!!!! ik heb m origineel ik maak een fot met mn webcam als je dat wilt .... ik kan de eerste regels van het boekje voorlezen .....:mad: =( =( :mad: nou maak je me nog bozer dan dat ik al was=(

4. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    kan je m niet gewoon verwijderen en dan toevoegen???

5. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    nope..toch bedankt

6. NehpetS

NehpetS Guest

Heb je ook goed bij Configuratie Scherm>>>en dan Software gekeken? Misschien staat daar nog iets dat iets te maken heeft met MohAA en dat ie daarom nog denkt dat het spel er nog op staat......en als zelfs alles daar weg is...jah dan moet je denk ik ff een helpdesk bellen ofzo...Suc6

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    nee daar staat ie ook net meer bij. toch bedankt

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xbox Game Help / Cheats.

> Overige Games Talk

Deel Deze Pagina