Nee, niet frontline, maar als het goed is wel een andere.. Welke weet ik niet maar ik volgens mij heette ie battlefield 1945 ofzo? Alleen bij green mana staat dat ie gecanceled is terwijl andere sites zeggen dat ie diet jaar nog moet uitkomen!??
Kan ook zijn dat het gewoon moh:aa is kweet het niet meer, maar volgens die site kwam er allesinds een moh naar xbox, laten we hopen
ik vond allied assault een beetje tegenvallen nadat ik 5 maanden ghost recon had gespeeld, maar ja ghost recon is meer realistisch en aa vond ik nogal irritant.
Hmm, heb Ghost Recon 1x uitgespeeld, ffies op internet gespeeld maar verder niet meer eigenlijk (ben wel grote R6 fan :{), nouja, binnenkort mogen we hem eens testen op de Xbox.
Ik heb frontline op de PS2, hij is wel goedmaar het is wel heel erg lineair. Je volgt gewoon de levels en maait iedereen neer. Veel dingen die gebeuren zijn ook erg voorspelbaar en als je een level voor de 2e keer speelt weet je dus al precies wat er gebeurt, waar de mannetjes staan etc.
Da's ook wel jammer eigenlijk. Na een hele goeie game ligt de lat meteen veel hoger. Dat beperkt (bij mij iig) de keus meteen weer aanzienlijk. Na HALO is het moeilijk om andere FPS-en goed te vinden. Hetzelfde bij race-spellen en GT3 (voornamelijk op grafisch gebied dan). Het is ook nooit goed, eigenlijk moeten ze alleen kutspellen uitbrengen.
'kutspellen', tsja, ik wacht echt enorm op Splinter Cell, CMR3 etc, die kan je niet vergelijken en zijn gewoon toppers in hun eigen genre. Uiteraad blijven er altijd 2 a 3 games bovenuit steken.