MoH: Frontline

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxdennis, 8 jan 2003.

  1. xboxdennis

    xboxdennis 1337 XBW Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie je persoonlijke mening over dit spel geven?

    Alvast bedant.

    groetjes, dennis.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard hebben we de XBW Review waar ik je naar zal verwijzen. Het liefst hebben we dat je aan de hand van reviews je eigen mening vormt aangezien de mening van derden altijd van elkaar verschilt, en uiteraard ook de smaak is per persoon verschillend.

    Als je na het lezen van de review nog specifieke vragen hebt over het spel (evt speelduur, of andere dingen) kan je dat in een topic plaatsen.

    Ik laat deze overigens wel open :+
     
  3. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoe groot is dat spel wel eigelijk?

    korte dan morrowind 8) of langer dan Halo??
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik heb het bijna uitgespeeld, is niet zo heel veel. Het is eigenlijk net MoHAA, maar dan met brakkere graphics. Tegenstanders reageren te standaard en het hele spel klopt niet echt.

    Leuke is wel dat je in Nederland terecht komt en de Nederlandse sfeer er echt af druipt :9
     
  5. shootergod

    shootergod Guest

    ik twijfelde ook maar ik heb serious sam gekocht, super cool!!!!
     
  6. NehpetS

    NehpetS Guest

    Ik heb wel plezier gehad met MOHF maar ik vond het te makkelijk en idd zoals onze geliefde Wouter al zei.....uch uch uch......de graphics zijn minder en de tegenstanders blijven een stel debielen. Ik zou hem als ik jouw was ergens huren ofzo om te kijken want je moet er eigenlijk wel van houden. Desondanks is het een leuk spel met erg veel leuke aspecten erin...maar persoonlijk houd ik niet zo van die arcade shooters...geef mij maar GR..:D:D:D:D:D
     
  7. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 'm gister gekocht en hij is idd erg makkelijk, maar al met al vind ik 'm tog wel erg leuk om te spelen(op hard dan). vooral dat eerste level waar je aan komt op 't strand von'k erg bruut.!
     
  8. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het een leuk spel, maar het is zo'n onrealistisch spel, je bent in je 1tje tegen het duitse leger, klopt niet helemaal
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ja halo is ook niet realistisch maar wel leuk...
     
  10. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het van een vriend geleend en zou het zelf nooit kopen. Het is volstrekt onrealistisch, het barst van de bugs, je wapens zijn zo leeg en een pistool is krachtiger dan een machinegweer. De sniperrifle is wel weer vet. Verder is het grafisch kortweg lelijk en de guns voelen nogmaals kut. Wat wel erg goed is, is de sound, die is echt top.
     
  11. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    De eerste keer door dat spel heen is gewoon zwaar vet :) 2e keer zie je de foutjes wat meer en valt het een beetje tegen :mad:
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Toen ik het kocht verwachte ik er al niet veel van, maar uiteindelijk viel het me toch tegen. Wat is het geval? Op het eerste gezicht is het een aardig spel (is het ook wel), maar om de een of andere reden lukt het me maar niet om er lol aan te beleven. Elke keer dat ik het speel heb ik het gevoel dat het geforceerd is. Ik raak vaker gefrustreerd (door de domme AI) dan dat ik echt lol heb met het uitschakelen van enkele Duitsers. En als je daar geen lol aan kan beleven, dan doet dit spel toch echt wat verkeerd. Als je echt een fps wil hebben dan zou het misschien nog de moeite waard zijn, anders niet. Multiplayer is overigens vreselijk en nog minder leuk dan (het ook niet erg goede spel) Nightfire.
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    MOH:Frontline is met de afstand het meest grote baggerspel ooit gespeeld. Nederland was wel cool, maar ow ow ow wat een ellendig spel was dit zeg. PlayStation 1 (!!) graphics gecombineerd met een belabberde gameplay! Bah bah bah :mad:
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nog even een punt van grote irritatie.. het aantal keer dat je een vijand moet raken voordat hij dood is, is absurd. Iets dat me in Allied Assault ook al irriteerde.
     
  15. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, dan check je het pistool en merk je dat ze met 2 shots dood zijn :confused:
    Als je trouwens om een hoekje gaat staan, lopen de vijanden je zo voorbij.
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat zal best, maar dan slaat het nog nergens op dat ik iemand pas met tien (of meer) kogels omkrijg met bijv. een MP40.
     
  17. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist realistisch want de wapens in de tweede wereldoorlog gingen zo snel leeg. Verder vind ik dat je er van moet houden. IK vind t een leuk spel.
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ook frusterend: Elke keer als je dood gaat moet je de hele missie over nieuw doen...
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Was een van m'n eerste PS2 spellen heb het meer veel plezier ges-peelt(vaak)
     
  20. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik "speel" nu meestal wat met die duiters, schiet ik ze bv eerst in rechter been, dan in linker ofzo. vind ik tog bes wel vermakelijk:)
     

Deel Deze Pagina