hey ik heb vandaag een boekje zien liggen. en daar stond dat je NU al moh: rising sun (wel ps2) kan kopen. maar als je hem voor de ps2 al kan kopen dan ook voor de xbox. is dit niet een beetje heel vroeg? bey
De info in dat boekje klopt dus niet. Medal of Honor : Rising Sun komt pas eind november/begin december uit. Dit geld zowel voor de PS2 als de Xbox.
Dat zal dan wel niet iets zijn geweestdat hij nu al te koop is maar een preview dat had ded GameQuest ook dus tja waarschijnlijk verkeerd gekeken
jah, kan zijn dat ik mis heb gekeken maar zag wel tussen andere games moh: rising sun staan. maar kheb waarschijnlijk de kleine letterkes niet gelezen
gaat iemand hem uberhaupt kopen? Ik heb nog geen daadwerkelijke gameplaybeelden gezien wel wat filmpjes. Maar een Pearl harbour raid filmpje kan iedereen tegenwoordig maken. ik ben in elk geval benieuwd.
Hij staat wel op mijn wannahave lijstje iig. Ik heb overigens al wel ingame beelden gezien en het zag er net zo uit als MOH : Frontline. Het waren natuurlijk wel work in progress beelden, maar ik verwacht niet echt spectaculaire verbeteringen op grafisch vlak. Niet dat dat echt uitmaakt omdat het voor mij bij de MOH serie vooral om de sfeer gaat en tot nu toe vond ik ieder deel fantastisch.
Het eerste level van Frontline was echt vet vond ik. Arnhem was ook heel goed maar de rest mondde het een beetje uit in de standaard 'one-man' army game. Daarom lijkt me Call of duty beter omdat die een andere engine heeft en wat meer op het soldaat zijn richt. En niet op 'commando' zijn.