mohaa probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Johannus, 10 dec 2003.

1. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Het spel medal of honour allied assault heb ik al een flink lange tijd en ik heb het al die tijd zonder problemen kunnen draaien. Nu is sinds een aantal maanden het probleem opgetreden dat ik wel ongeveer binnen 5 minuten een standaard XP error krijgt (zo'n wel/niet verzenden ding :{) Heel irritant.

Nog meer symptomen zijn dat het beeldscherm weer terug in XP de zelfde helderheidinstellingen als mohaa aan neemt zeg maar.. en die zijn nogal wittig helder :{ Dit kan je alleen nog normaal krijgen door opnieuw op te starten. Kent iemand dit probleem??

oja, ik draai mohaa versie 1.11. Ook is m'n configuratie al die tijd gewoon ongewijzigd gebleven. De hele pc formateren, zoals ik een paar dagen geleden heb gedaan, heeft niets uitgemaakt. I baal een beetje, omdat het altijd wel lache was eventjes na school een beetje te ownen :{

2. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    he deze site is niet pc world.
    ofwel soms?

3. obelix

obelix Power Racing Team

Leuk Bevonden:
    0
    berend kijk eens waar deze thread staat [ Overige console's + PC / Internet] en niet in de xbox afdeling duh

Sorry voor de of topic

Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Johannus.. Ik had precies hetzelfde probleem, alleen dan met GTA: Vice city. Ik liet hem toen een tijdje liggen en had ondertussen mijn pc geformateerd. Toen ging ik hem weer spelen en deed 'ie het gewoon! Waar de fout lag weet ik niet, maar ik ben blij dat alles het weer doet. Misschien dus ook een tip voor jouw ?
    Furies

5. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    haha, oke dankje! ik zal hem een tijdje laten liggen :cool:

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    goh wat een oplossing:) heb je de laatste drivers van je videokaart?

7. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ja, die heb ik ook.. nu je het zegt, misschien moet ik proberen wat detonators te downgraden. Soms wil het probleem juist in een nieuwe detonator (ik heb dus een g4 ti4200 kaart) zitten.

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    jep, daar zou het idd best wel kunnen inzitten, Is met de radeon drivers ook zo met sommige spellen.

Deel Deze Pagina