[Centraal] MOHAAS Servers Hoe werkt dat met servers maken en dat dan iemand anders via een IP-adres ook in die server kan???
centraal? Er is helemaal niks centraal aan deze thread. Centrale threads worden alleen door mods gestart. Ik wijzig de titel.
eerst start je msdos...dan type je "ipconfig" en je drukt op enter....dan noteer je je ip adres, dan geef je die aa iemand die ook MOHAAS heeft, dan start je MOHAAS op, dan ga je door dat rechter deurtje, dan klik je op dat bord, dan kies je je spel-type, en dan start je het spel, dan bel je die andere op om te zeggen dat ie erin kan...klaar
Is dat voor gratis servers? Want het werkte niet... misschien omdat het betaald moet zijn? Als ik een IP uit de lijst met servers invoerde werkte het wel, en ook met de pc die aan het netwerk hangt... Maar een vriend lukte het niet...
das om zelf je eigen game te hosten.....dan ben je dus zelf de server.....en het hoort te werken...wat gaat er mis?
Nou, ik had een eigen server aangemaakt en de andere pc van het netwerk thuis ging er via IP-adres heen, dat lukte... Toen belde we een vriend en gaven het IP-adres maar hij kwam er niet in... "SERVER TIMED OUT"...