Molyneux wil Fable op de PC!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 26 nov 2003.

1. Peter Molyneux (of hoe je het ook schrijft), heeft in een chatgesprek aangekondigt dat hij Fable erg graag op de PC ziet. Hij is in gesprek met Microsoft. Die hier denk niet blij mee zijn, maar wat heeft Microsoft te zeggen over zijn spel...

Bron: www.gamers.nl

Het kan mij niet veel schelen of hij ook op PC komt, maar het is wel een grote domper voor de Xbox als het waar is.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2003
  2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    jah idd daar gaat weer een exclusieve titel voor de xbox.
    dat is echt zonde,
    maar als hij op de pc komt ga ik hem dan wel op de pc spelen natuurlijk :)

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het kan mij wel wat schelen want ik heb een weddenschap met iemand dat Fable xbox exclusief is. 8) Ik hoop echt niet dat Fable op de pc komt, zo'n grote titel, dat zou echt zonde zijn om de exclusiviteit van te verliezen.

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  4. Skycraper

Skycraper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo zou het ook zijn .... alle goede spellen worden vroeg of laat toch ook op pc gezet

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de kans dat dit gebeurt lijkt me heeel erg klein.
    want er zijn erg veel mensen die op Fable wachten en dat
    is een mooi lokkertje voor de xbox ( ms ). mischien wel later,
    zoals het geval was bij Halo.

6. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan mij inzien dat Peter hem ook op de pc wil zien, immers meer speler spelen dan het spel en misschien een beter spel kan van maken, kwa grafische idee-en en meer mogelijkheden (misschien een MMORPG op de pc???)...

Maar Microsoft ziet natuurlijk dit spel veel liever alleen op de Xbox om meer console te verkopen... (wat ze gaan doen als dit spel uit is, naar mijn mening :) )

Heeft Microsoft geen soort van contract met Peter, die zegt dat Fable alleen op de Xbox mag uitkomen???

7. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ik las het net ja |:- nou ik hoop het echt niet hoor- MS moet er maar gewoon voor zorgen dat die xbox-exclusive blijft, want dit zal echt een systemseller worden hoor! :)

Ps ik wou trouwens net eenzelfde thread openen :) :+

8. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan mij ook niet schelen of ie op de pc komt, als ie maar niet op de ps2 komt. Niets tegen de ps2, maar dan wordt ie grafisch zeer waarschijnlijk weer veel minder. Trouwens het hele spel kan me (voorlopig) ook niet echt boeien, Peter en z'n gang moet eens harder gaan werken, want al dat uitstellen van games, dat is voor hem ook niet nieuw. En over de teleurstelling van Black&White wil ik het al helemaal niet over hebben...

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, wat heeft Microsoft te zeggen over zijn game? De game is van Microsoft. Moulineux krijgt enkel de eer om de game te ontwikkelen. Hij heeft dus ook geen enkele inspraak in de platformen waarop Fable verschijnt. Hij kan hooguit een verzoek doen.

Verder maakt me het niet zo gek veel uit. RPG's spelen nou eenmaal een stuk beter op een console. :)

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Voor de duidelijkheid, het gaat om dit artikel.

Ik denk dat microsoft het op zich niet goed zal vinden om Fable ook op de pc uit te laten komen. Maar ik denk dat als Fable al een jaar of langer op de xbox is, microsoft het wel naar de pc zal laten gaan. Dan zijn er immers ook geen personen meer die nog een xbox voor Fable zullen kopen. Als ze het niet in de beginmaanden doen, doen ze het nooit (een xbox kopen voor Fable dus).

11. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    beter, op pc hardware komt zo'n spel toch nog meer tot zijn recht, nu maar hopen dat het niet net zo lang gaat duren als bij halo.

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee vind ik niet op de XBOX kunt je meer onderuit liggend gamen. Bij de pc zit je ermaar koud voor!!!
    Dus ik hoop dat hij niet op de pc ook voor het verkoop van xboxen want ik denk dat mensen wel een xbox voor dit spel kopen

13. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens. de ligbaarheidsfactor bij games staat ook bij mij hoog in het vaandel:) :p

14. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ff tussendoor, mijn klasgenoot gelooft er super in dat Fable in December 2003 uit zal komen...

|:- ik heb niet eens geprobeert hem te overtuigen van niet, hij is superkoppig, denkt ook dat hij alles beter weet, terwijl hij echt nix weet... jah, wel iets hoor...
    hoe kan ik m zn kop laten houden??

15. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    wa is dit voor BULLSHIT.. uit een chatgesprek (haha)

16. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    heel gemakkelijk door tot december te w88 en hem dan snoeihard in z'n bek uit te lachen :p

of je kan natuurlijk ook gewoon naar tothegame.com gaan en daar de releasedatum opzoeken van fable (maar waarschijnlijk zegt ie dan dat die site onbetrouwbaar is)

17. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    jazeker dat hij dat zegt!

ik had hem laatst verteld over xbw en hij vind het super nix, gewoon echt stupid |:-
    hij vind het onbetrouwbaar...
    toen kwam hij met sites die amper met games te maken hebben en dat vind hij pas betrouwbaar :{
    toppunt van koppigheid...

18. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    haha weet precies waar je het over hebt maar dat soort mannetjes zijn toch nooit te overtuigen totdat het zover is en het spel dan nog in ontwikkeling is..

*ontopic*

beter laten ze fable lekker exclusive voor iig een jaar. khoop dat microsoft daar voor kan zorgen. anders verkoopt ie bijna alleen maar op pc en das slecht zakendoen

19. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat dat van het begin af aan al bekend was dat hij op de pc kwam en xbox? Het maakt me niet veel uit, ik denk dat het vooral gaat om de concurrentie tussen de consules. Dus als hij maar niet op de cube en ps 2 uitkomt. (kunnen ze niet eens aan :D) Elke consule heeft exclusive games nodig.

20. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig blijft Sudeki wel exclusive

(let op over een maand word aangekondigd dat Sudeki ook op de pc komt)

Deel Deze Pagina