Hey people, Ik heb mijn monitor op mijn xbox gezet, maar ik vroeg me af of dat wel een negatief effect heeft op xbox. Kan iemand mij vertellen of dit schade of voor problemen zou kunnen zorgen? hoeveel de monitor weegt kan ik ook nergens vinden
Zo 'tuurlijk' vind ik dat niet. Staat je XboX op een bureau of gewoon op de grond ofzo ? Ik zou die monitor eraf halen. Je weet het nooit !!
het maakt waarschijnlijk niet uit....de monitor blaast warmte aan de bovenkant uit...en de xbox aan de zij- en achterkant. Dus hij wordt niet te heet. en het gewicht heeft geen effect op de hardware (behalve als hij natuurlijk doorzakt )
ja dat bedoel ik beetje big ass crt weegt al snel 17+kg tft maar 2/3kg ofzow... maar xbox is vrij sterk, alleen niet flak, dus of het stabiel is (maar daar heb je bierfiltjes voor)
wegen wil niet egt lukken, maar het is een dunne tft-tje(19") ; ik schat rond de 3 kilo. En mijn Xbox staat op mijn bureau. Hij staat wel stevig. mare het is dus niet erg als ik mijn schermpje erop laat staan?
Gewoon bij de gamma wat hout halen en een u-profiel maken en over de xbox zetten en daar de monitor op.