Monitor voor xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MN xArmSaTioNx, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MN xArmSaTioNx

MN xArmSaTioNx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een monitor die voor de xbox 360 geschikt is. Ik heb al eens rondgekeken en ben bij deze uitgekomen:

http://www.centralpoint.nl/monitoren-tft/samsung/p2770fh-art-ls27efhkuf/

Mijn vraag hiervoor is of deze geschikt is voor xbox en of de reactietijd(1ms) nu echt belangrijk is. Ik ben van plan deze aan te sluiten via de component aansluitingen.

Ik sta nog steeds open voor andere schermen, maar deze lijkt me het meest geschikt omdat het een groot scherm(27") is en een snelle responsetijd(1ms) heeft, dus als je suggesties hebt laat het me weten.

Alvast Bedankt.

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. MN xArmSaTioNx

MN xArmSaTioNx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je reactie maar wat in die topic staat beantwoord mijn vraag eigenlijk niet ik zal hem nog een keer verduidelijken:

Ik zou graag een 27inch scherm willen als minimale grote ik heb dus de bovenstaande monitor gevonden. Waar ik benieuwd naar ben is of het nu belangrijk is als de responsetijd laag is.

Misschien is het mogelijk dat je de specificaties een keer doorleest van de bovenstaande link om me te kunnen vertellen of deze tv geschikt is voor de xbox via de component ingangen.

Ik ben op dit gebied een dummy en zou dus niet weten waar ik op moet letten als ik een beeldscherm koop en wat de minimale waarden van bijv. responsetijd moet zijn.

Bij voorbaat dank.

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet dit in het topic vragen wat Fardo zei;)

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    in de eerste post in dat topic staat een kopje 'Monitor kopen?' lees dat eens aandachtig door, het zal je al een heel eind opweg helpen om een verstandige keuze te maken.

6. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ik deed hetzeflde, een monitor kope en gebruiken voor xbox maar kreeg er spijt van... maar die was 24inch vond het veelste klein. Oké ik begrijp het als je er geen budget voor hebt om een grote TV aan te schaffen dan moet je er gewoon voor gaan.

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Refresh responstijd : 1ms

Prima scherm dus :)

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.