Ik wou even weten is dit nu een single player puzzle game? of is het eigenlijk bedoelt als een party game?? en hoe zit het met deel 2 van dit spel?
het is geen puzzle game, het is een single player game, met een party game gedeelte. singleplayer is niet zo super leuk, wel leuk voor eventjes, maar de party games zijn de bomb, monkey bowling, monkey target en shit. Maar als je voor party game gedeelte gaat, dan zou ik aanraden om deel 2 te nemen, die heeft veeeeeeeeeeeeel meer party games.
Super Monkey Ball, het ziet er kiddy uit, maar is IMO 1 van de meest verslavende games ooit ! Ikzelf vind de singleplayer main game het leukst, en die partygames zijn natuurlijk ook goed. Ik heb deel 1 en 2, en speel ze vrijwel elke dag wel een keertje...
monkey ball op gba Heeft iemand toevallig ervaring met Monkey Ball op de GBA? Ik heb het nu 1 keer in een arcade gespeeld, om te kijken of het een beetje leuk was en het leek me wel wat... Nu vroeg ik me daarom af hoe het speelt op de GBA, aangezien je niet de beschikking hebt over een analoge joystick, maar alleen over een digitale kruisje...