Monster Cable!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peoples, 4 feb 2002.

1. Peoples

Peoples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hiya, tijd niet gesproken maar ik heb het best wel druk de laatste tijd (met gamen, LOL). Maar hier ben ik weer en moet even zeggen dat ik nog steeds geen spijt heb van mijn aankoop:) Ik wilde wel even wat vragen of mededelen. Ik lees hier en daar wat xbox forums en kwam ergens wel heel erg vaak de uitdrukking ik heb een gamelink 400x cable en bla bla bla... Nou bleek dit over monstercable te gaan. Nou weet ik dat dit vrij dure kabels zijn maar het ziet er dan ook gelikt uit en men zegt dat het beeld toch iets beter moet worden met deze kabeltjes, Dus ipv de advanced av pack dan toch nog maar even een paar nachtjes slapen en hier even naar kijken Monster Cable Aleen een probleem, hoe kom je eraan???? Iemand misschien per ongeluk een adresje in Nederland?

2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
  3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
  4. Shareman

Shareman 10011010011

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maakt het geen verschil met de "gewone" advance AV pack, alleen je spaarvarken zal het verschil merken.:D

5. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand welke aan sluitingen je hebt op die Advanched AV Pack / Scart cable

Ik kan het niet zo goed lezen op dat plaatje op xbox.com

6. Shareman

Shareman 10011010011

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 1 S-video bus, 2 analoge audio (tulp) pluggen en een digitale (optical) aansluiting voor 5.1 sound :p

7. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    dus geen Coax SPDIF en ook geen tulpje (geel) die naar de camcorder ingang van je tv gaat?

Ik heb namelijk de DTT 2500 van Creative.
    die heeft Coax SPDIf aan sluiting voor Dolby Digital.

en mn tv heeft gewoon WIT ROOD GEEL

ik wil dus die gele tulp van mn tv gebruiken, en dan de coax spdif ingang van mn 5.1 set

Laatst bewerkt: 4 feb 2002
  8. Shareman

Shareman 10011010011

Leuk Bevonden:
    0
    geen SPDIF, wel een composite video uitgang, die was ik vergeten te noemen sorry.. dus ja een geel tulpje voor video out :D

9. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    aha ok hopen dan dat ik het spdif via mn Live Drive van mn Soundblaster Platinum kan door sluizen

die heeft wel optical in
    en coax optical out (wat een gedoe)

Laatst bewerkt: 4 feb 2002
  10. Yaz

Yaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waar prak je dan die scart kabel in? Ik kan nergens een apart scart aansluiting vinden of moet je die converten vanuit de s-video..

Ik hoop dat er een aparte scart aansluiting op zal zitten want dat is 3x beter dan s-video. Pff.. kan ik weer een Monster kabel kopen en ook nog een Monster Coax kabel voor mijn DVD speler.. Ik wil natuurlijk wel die DD5.1 soundjes horen :D

11. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    bestaat zon kabel dan wel met een scart en en een optische coax? volgens mij heb er alleen 1 met s-video en opt. of zit ik nou fout

12. Yaz

Yaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh.. Ik heb eens even een tijd zitten zoeken op xbox.com en wat blijkt.. Europa gaat hele andere kabels krijgen dan America.. Dat komt omdat America S-Video en Component gek is en in Europa het betere Scart systeem word gebruikt (en ja, dat is beter).

Dus je hebt geen apart Scart kabel nodig (dat kan niet eens) en hij komt in 2 vormen..

Xbox Advanced Scart Connector (Met optische uitgang)

Xbox Standard AV Cable and Scart

En voor de mensen zonder scart of s-video
    Xbox RF Adapter

Lees meer op: http://www.xbox.com/uk/hardware/catalog.htm?category=adapters

Grmph.. ik krijg hier die plaatjes niet aan de praat..Heel maf.

http://forum.gamers.nl/showthread.php?threadid=28633
    Lees hier en meer over.. Beetje naar beneden scrollen voor de plaatjes enzoo..

Laatst bewerkt: 9 feb 2002
  13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ze zien er allemaal hetzelfde uit, allemaal mooie rode kruisjes

14. Yaz

Yaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet ook niet wat er mis is. Bij gamers werken al die plaatjes wel en hier niet.. heel suf..

Naja.. moet je maar even kijken of xbox.com/uk

15. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan!!

Deel Deze Pagina