1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik ben pas level 3 ofzo, dus ik heb normaal gesproken die Ryu Arena missie niet in mijn lijst staan. Dit is volgens mij ook een missie uit een eerdere event, ipv eentje die je unlocked na een bepaald level in de story-mode.

    Die bijen armor heb ik bij elkaar gespeeld door in een nieuwe arena 30 van die muggen/wespen (vespoids?) af te slachten, terwijl er een grote papegaai doorheen rent om me aan te vallen.
    Iedere keer dat je dat doet ontvang je 1 diary of whatever, dus 5x gedaan en had de armor complete ...
     
    ageQned vindt dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja zijn allemaal oude events dus.
    Papagaai? Nu moet ik even denken bedoel je zeker pukei pukei.

    Paolumu zal je wel niet bedoelen tenminste daar kan ik helemaal geen papegaai van maken.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732


     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]
     
    ageQned vindt dit leuk.
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732


     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Voor degenen die hem niet kennen,.... Be afraid, very afraid :eek:

    In generations is hij degene waardoor je jezelf van kant wil maken :confused:
    (normale is te doen, maar hyper |:-|:-|:-|:-)
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik hoor ook steeds meer berichten dat de nieuwe DLC die eindelijk vrijdag komt ook heel erg moeilijk is en soms bijna niet te doen.

    Nou ja vrijdag kunnen we ermee aan de slag, maar wat ik lees en hoor van spelers die er al mee aan de slag zijn. Hou ik me hart vast. Het schijn gewoon te moeilijk te wezen alleen voor de hardcore fans. Hoop het niet eigenlijk want dan haak ik denk ik wel snel af.

    Ik vond de moelijkheidsgraad altijd gewoon goed, dus snap ook niet waarom ze dan ineens besluiten het een stuk moeilijker te maken.
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Damn 23 reviews gemiddeld een 9 tot nu toe.





     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Had eerlijk gezegd niet anders verwacht.

    Ben nog maar in het begin van MHW, dus ga daar rustig mee verder, iedere week 1-2 hoofdstukken, en tegen de tijd dat ik daar doorheen ben, is die Iceborne expansion wel eens een keertje in de aanbieding.
     
    Zifnap en ageQned vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Check eens gameplay van de Ur Dragon uit Dragons Dogma en dan vooral de online variant van het beest. Als je daar iets fout doet, dan kan je hele gezelschap na 3, 4 of 5 uren knokken, soms bij de offline variant hetzelfde, naar de klote gaan. Alles moet goed kloppen, zeker weten op hard. Ik vind het daarom niet heel vreemd dat dit voorkomt in Monster Hunter World. Ken de game niet goed, maar hij is tactisch dacht ik wel sterker dan Dragons Dogma. Zit daar de clu misschien???
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dus clu zit volgens jou dat de game tactisch sterker is dan Dragon Dogma.

    Wat wil je me nu vertellen dan? Ik zeg van mij had het niet moeilijker gehoeven en dan kom jij met Dragon Dogma en een clu.

    Je bent niet verplicht overal over mee te praten of op te reageren he.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2019
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Reviews zijn erg positief. Ik zie zelfs negens en tienen? Dat is behoorlijk hoog voor een expansion.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup expansion schijnt wel heel erg goed wezen. Nog 24 uur wachten.
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Is allemaal relatief; als je alles rustig doet in je eigen tempo kun je op den duur tegen hyper of master versies van de monsters vechten, dat zijn de ultieme monsters die je pas gaat doen als je volledig uitgerust ervoor bent!!!

    Dat ze dan attacks hebben waardoor je in 1 keer af bent, hoort er dan ook bij (beetje dark souls idee)

    In de gewone world versie is er maar 1 monster waar ik geen zin aan had,, Hyper behemoth
    de gewone is al nasty (heeft mij zeker 40 keer gekost voordat we hem down hadden (met randoms), en de hyper is nog erger.

    Voor de rest 1 vd beste ervaringen ooit!!!!!

    1 vd weinige games die mij meer dan 500 uur geboeid heeft!!!

    Ga zeker morgenavond door de sneeuw ploegen :rolleyes:
     
    Zifnap en ageQned vinden dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik zit op 685 uur en ga de 1000 uur met elkaar wel halen door de uitbreiding. Vannacht om 12 uur kunnen we de game dan eindelijk spelen.

    Niet dat ik dat ga doen zie morgen in de loop van de dag wel even.

    Heb er zin in iig en ben benieuwd hoeveel lastiger de nieuwe monster zijn. Het zal eerst wel weer veel materiaal verzamelen worden iig en ik begreep dat je zelfs nu je mantles kan upgraden of zo of er tenminste ook 1 extra skill of perk kan inzetten.

    Overigens een hele grote plus vind ik wel dat monsters nu terug scalen als iemand de missie verlaat.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Misschien eens een complete edition kopen, mocht die ooit nog uitkomen.
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    World met deze nieuwe uitbreiding is al gebundeld te verkrijgen vanaf morgen. Verwacht zelf niet nog meer dlc voor deze game. Dan zou je alleen nog kunnen wachten op een hele mooie aanbieding.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game is nu ook in de aanbieding, voor rond de 20 euro. Het lijkt me nog steeds tof, maar ik lees ook vooral gemengde reviews. Het woord clunky valt nog wel eens als het op de besturing tijdens gevechten aankomt. En de uit de kluiten gewassen wapens trek ik zelf ook nog niet echt. Hoe zien jullie daartegenaan?
     

Deel Deze Pagina