Sup medegamers.. Ik ben hifi freak en geil dus op dikke sound..Nou vroeg ik me af bij welke game je Dolby Digital het vetst vind klinken en bij welke game je de Intro met Dolby Digital het vetst vind: Intro: NFSU (ongelooflijk die intro en het geluid is te super!) Game: Psi Ops Let op het gaat dus om de Dolby Digital Sound!!
ik heb niet speciaal een intro, maar dat logo van codemasters in DTM2 krijgt wel een mooie sound mee, en splinter cell wordt wel mooi weergegeven in dolby
Vind HALO nog altijd wel leuk, als je teamgenoten (bots) over een groot veld van alle kanten om hulp roepen Voor de rest vond ik moto gp ook erg goed.
Hmmm, ik kick gewoon altijd op het feit dat er een intro is van DD... Echt heerlijk het koste wat moeite eer ik goede/geschikte boxen had en alles klaar had, maar elke keer dat ik zo een intro zie en besef dat ik het maximale uit een game/dvd haal kwa audio geeft mij zoveel voldoening! Maar intro ga ik voor: (weet de game ff niet) dat je DD of zo iets dergelijks ziet staan op een vertical licht gevend bord) Game nou ja trailer van een game, zit denk ik op een demo disk die ik ooit gekregen heb... dan kon je eerst een Brute Force trailer zonder DD kiezen en daarna met... Dat vond ik wel Kicken om te horen Maar als huidige game ga ik denk ik voor: Rainbow Six3 en ik hoop dat Halo 2 dat gaat verzetten, want Halo klonk ook wel behoorlijk vet...
ff offtopic: wat voor set heb jij dan? ontopic: niet echt een intro, maar de filmpjes van Ninja Gaiden en als spel HALO
Ik hoop dat mn onderburen ook meelezen Niet perse intro maar de handgranaten uit Rainbow 6 hebben echt een lekkere sub mee... Moet je voor de lol eens handgranaten over verschillende afstanden gooien en luisteren (en voelen natuurlijk). Tegenwoordig zet ik mn sub maar uit als ik ga RB6'n....
Een Kinyo 5.1 set. Ik heb toen echt lang gezocht totdat ik eindelijk een set vond met losse reciever (al die 5.1 setjes hadden er toen een dvd speler bij, met decoder erin) Ik weet eigenlijk niet eens of Kinyo een beetje goed merk is
gameintro...poeh, lastig. RBS 3 denk ik dan. Halo is natuurlijk gewelidg om te spelen net als RBS 3 online...de granaten, inslaande plasmakogels, langssissende plasma grenades, vuurgevechtgeluiden komen echt uit het Noordwesten..heerlijk!
Intro van Splinter cell PT vind ik altijd nog wel heel mooi, als ik niet te gehaast ben live te gaan zet ik het liefst de tv + mijn dolby(zie ander forum) keihard en geniet! greetz wooly
Ja zeker weten... het word echt zoveel keer beter! Maar het heeft ook echt nut... Je hoort gewoon uit welke hoek iets komt. Ik weet nog wel dat ik altijd met Counter-strike de bom moest zoeken als we op de bombsite waren... dan ging ik gewoon in het midden stil staan en ff goed luisteren... me clan maar rondjes lopen en ik liep er telkens in 1x naar toe *) Dus ja ik vind het echt geweldig!
Elke game klinkt goed vanuit mijn Logitech Z-680 set. Uitblinkers van de games die ik momenteel heb: Intro: Star Wars Knights of the Old Republic (In-)Game: Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow
Hm die hapert bij mij :/ kheb wel meer last van een beetje hapering bij meer filmpjes... ligt misschien aan pal60 kweenie
Jet Set Radio klinkt ook nog altijd erg goed met een dolby surround set en ook Dead or Alive 3 vindt ik top klinken.