Mooiste stad in morrowind

Discussie in 'Algemeen' gestart door Assassin007, 1 feb 2003.

1. Assassin007

Assassin007 Godlike Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had graag geweten welk stad volgens jullie het mooiste of coolste is.

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    mooiste is volgens mij Caldera (is ook de enige "menselijke" stad).:)
    coolste is denk ik Sadrith Mora (is ook de grootste) want er is bv. die openlucht slavenhandel en het is ook in die stad dat ik mijn storm-atronach summon-spell heb gekocht.:D

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de mooiste stad Caldera ook gewoon mooi gemaakt maar het coolste vind ik Ald-Ruhn ook lekker groot :)

4. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Balmora, lekker groot, overzichtelijk, mijn thuishaven. :cool: Ald-Rhun vind ik maar irritant en om over Vivec maar te zwijgen. |:-

5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, Vivec is echt k*t!:mad:
    je mag dan nog een hoog speechcraft-skill en een goeie personality-atribute hebben, die kl*te guards met hun kuifje zitten me nog altijd uit te schelden met "you scum".|:-

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Balmora is inderdaad ook groot en is altijd al mijn thuishaven geweest.:D
    maar Caldera is het mooist en Sadrith Mora is het coolst.8)

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie oost en noordoost Vvardenfell al een beetje gechecked? op sadrith mora, molag mor na.
    ik ben er nog nooit geweest, mis ik iets?

8. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ligt een hele grote onbewoonde vlakte.. paar van die strongholds er in, 2 van die ashlanderkampjes, en helemaal noordoost heb je dan vos en tel vos. wat niet echt iets boeiends is.

balmora is toch de fijnste stad vindt ik, en caldera t mooiste ja :D
    aan vivec had ik eerst ook een schijthekel, maar hoe vaker je daar komt, hoe beter je er aan gaat wennen, en valt het opzich wel weer mee.

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    klopt. ik heb ff de kaart gechecked en er staat niet veel soeps op. dat vind ik een van de minpunten van dit spel: te grote leegte.

vivec blijft klote. je kent de weg wel, maar je moet altijd nog dat eerste klote stuk omhoog voordat je bij waistworks komt. en voordat je in een andere canton bent, ben je ook 5 min. verder. terwijl er in zoon hele canton niet veel zit.

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet als je een constant effect levitate item hebt met de boots of Blightning Speed. :D Maar het blijft te groot en de cantons zijn gewoon lelijk! En die Scumbags van een Ordinators wil ik opdenduur zelf ook wel ff killen..."we're watching you..sssssssSSSCUMMMMMM!!!!!!!" 8)

11. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel steden zijn erg eigenlijk??

ben gewoon nieuwsgierig.:p

12. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Caldera het mooiste is, maar de fijnste is Balmora! Lekker overzichtelijk. Steden als Molag Amur en Vivec zijn de ergste!

13. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind juist caldera de coolste, en balmora de mooiste!

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    balmora is ook mijn thuishaven als ik moet preparen voor een missie ga ik altijd naar balmora op 1 of andere manier...

maja btw noord-oost van pelagiad zijn van die plantations, maar niemand wilt daar met me praten omdat ze allemaal van 1 of ander wijf weten die ik heb vermoord voor fighter guild. (dat wijf met die debt money) waarom weet een heeeeeel dorp hiervan ? was zij belangrijk ofzo?

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    He weet iemand wat ik bij de Fighters guild moet doen bij die Orcs at a deadric ruin ik ben er vet vaak geweest heb iedereen gekilld maar dan??? ik zie alleen daarbinnen 3 orcs ofzo...

*ontopic Vivec is inderdaad heel irritant maar gelukkig heb je van die bootjes die je kan gebruiken om tussen de 'piramides' door te reizen :)

*offtopic Wie heeft ook de Lords mail daardoor heb ik nu 105 armor :) (kan meer hebben maar dan moet ik er vet lelijk uitzien :) ) en dan heb ik nog een Chrysamere ofzo die is ook vet goed die doet 1-70 damage :)

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Balmora :+

17. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    de mooiste stad/stronghold vind ik tel uvrith mijn huis! vivec is indd erg klote

18. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste is Caldera, fijnste is Balmora. :)

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Fijnste Balmora mooiste... zijn allemaal even lelijk/mooi

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Fijnste: Balmora, mooiste: Vivec

Deel Deze Pagina