moord in Tilburg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zexy.Poo.Maker, 8 mei 2003.

1. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Net zat ik lekker ff te Xboxen, hoor ik opeens 2 schoten! Ligt er een doodgeschoten gast bij het winkelcentrum. Mijn stiefvader werkt bij de politie dus ik heb net van hem, het verlopige verhaal, te horen gekregen wat er was gebeurd:

De eigenaresse van een restaurant had een beetje moeilijke klant. Ze liep kwaad naar binnen en pakte een pistool. Vervolgens ging ze weer naar buiten en schoot de man 1 keer in het hoofd en 1 keer in het hart! Gewoon midden op het terras rond een uur of 16.00!

Zoiets is toch gewoon hartstikke ziek!! Je gaat toch geen klant doodschieten omdat ie moeilijk doet!

Wat vinden jullie hiervan? Wat zal er met de dader moeten gebeuren?

Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hhmmm of dit echt waar is hoor ik nog wel op het nieuws. Maar je bent echt ziek als je dit doet

3. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Jemig zeg, dat dit in Nederland gebeurd!!! Ze moeten natuurlijk de dader opsluiten voor meer dan 25 jaar, dit doe je toch niet! Maar met de zachte wet van Nederland wordt dit net zoiets als de dood van Pim Fortyun, dader maar (iets van) 16 jaar in de gevangenis en TBS.

4. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is waar! Ik heb het met mijn eigen ogen gezien en ik heb de schoten gehoord. Het slachtoffer is trouwens 5 keer geraakt ipv 2.

5. ITNL

ITNL Guest

dikke nerds. zeker levenslang opsluiten, en dan echt levenslang.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn buurman in een maand geleden vermoord..in Spanje door een makelaar hij wou nog meer mensen vermoorden maar hij had alleen Hans mijn buurman vermoord..Gelukkig is die man opgepakt maar zijn dochtertje moet wel haar vader missen die twee jaar is

7. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    electrische stoel natuurlijk........oh laat maar. kan nie. nederland is wat mij betreft toch al te soft. pim was onze enige redding.
    zo zie ja maar weer: volkert van der graaf vermoode een mens, ook nog met voorbedachte rade. hij had geen spijt van zn daden. de moord bracht een schokgolf in de samenlevind te weeg.

en wat krijgt deze man: 14 jaar gevangenis

zo zie je maar weer hoe soft nederland eigenlijk is.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben voor een geheime organisatie die dat soort gevaren voor de maatschappij liquideert :cool: Vermeende verkrachters, zinloos geweld whatever :+

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    OMG, die is echt zwaar getikt :| Het zal je maar gebeuren dat je een probleem met iemand hebt die zo zwaar mongool is...

10. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: wtf :eek::eek::eek::eek:

sjee, ik woon in berkel enschot ;) en das dus gemeente tilburg :9

wie doet dit nouw man !!!

dit slaat nergens op !!

:{ :{

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wel heel toevallig dat WouteR het nu ineens wat rustiger aan gaat doen hier. :eek: Krijg je het soms te druk met bepaalde nevenactiviteiten. ;)

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Laten ze de doodstraf maar invoeren, dit is gewoon te ziek voor woorden. Je kan in Nederland iemand vermoorden en 12 jaar gevangenis krijgen.. damn.

13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    levenslang + tbs...en marteling, vind ik....iig levenslang..

14. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weheh en dan praat men over Allochtonen..
    Laatst is een bejaarde vrouw ergens gevonden, in een dorp ofzo...alle mannen uit het dorp moesten een DNA Test doen...
    Echt insane shit is dit, Pim's moord door een stomme boerige Milieu Activist, Afpersers Ahold, gewoon een leraar NASK in Zwolle :confused::confused::confused: jezus christ wtf....allemaal unexpected criminals...
    pak eerst de echte schoften, dan de junks die ff een wietje roken...niet dat ik dat wel steun ofzo, maar de politie lult teveel met de junks, en de parkeerwachters lullen veel te veel over eventjes stilstaan waar et nie mag, PAK DE ECHTE BOEVEN..

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En dan gaat je voorarrest er nog af en bij goed gedrag gaan er nog een paar jaartjes af. Wat mij betreft moet je moord met voorbedachte rade met gelijke munt terug betalen.

16. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok even iets rechtzetten: Volkert van der Graaf kreeg 18 jaar gevangenis, maar omdat je in Nederland (door gebrek aan cellen) maar 2/3e van je straf hoeft uit te zitten wordt dat dus 12 jaar.
    Hij kreeg geen levenslang omdat hij geen strafblad had en maar 1 moord had gepleegd.

Verder over deze topic:

Dit is echt ziek, zoiets doe je toch niet. Die vrouw zal wel weer Counter-Strike gespeeld hebben. Maar ja, life goes on. Maar dat is nog geen reden om er geen aandacht aan te besteden, zal wel weer dikke zinloosgeweld-campagnes gaan opleveren. Maar dit is in en in triest.

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    "The Punisher"

18. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar was dat in Tilburg?

19. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    In emmen was er toen ook een vrouw van rond de 80 verkracht en vermoord. Heel ziek die lui. Gelijk ophangen op de dam in Amsterdam met alle tv zenders die het uit zenden.

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat tekort aan cellen is zo´n bullshit. Het slaat toch nergens op dat er geen meerdere gevangenen op een cel mogen. En zelfs het feit dat hij "maar" 1 moord heeft gepleed is al reden genoeg om hem de doodstraf te geven in mijn ogen.

Deel Deze Pagina