[XOne] mordax vs speedtest

Discussie in 'Games' gestart door bizzy_bone, 14 nov 2002.

1. bizzy_bone

bizzy_bone Guest

Waarom is me upload bij mordax hoger dan bij speedtest bij speedtest tussen de 8 en 16 en bij mordax standaard 16 17 of 18 welke klopt nou ????

2. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat speedtest betrouwbaarder is, bij mordax is mijn upload altijd 51 en bij speedtest zit er nog wel eens verschil tussen. Het lijkt me sterk dat mijn upload zo stabiel is dus ik vertrouw meer op speedtest ook omdat je hier al je gegevens moet invullen (welk abonnement je hebt en dergelijke)

3. bizzy_bone

bizzy_bone Guest

ik heb de snelste kabel verbinding maar ik kan geen internet nemen via de telefoon want dat hebben we niet hoe kan ik nu zorgen dat me upload sneller word voor xboxlive

4. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je upload met kabel boven de 16 Kbytes kan uitkomen en dat zal ook wel niet nodig zijn voor xbl, hoop ik!

5. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Elke kabel in NL is gecapped op 128kbit/16KByte up. wil je sneller zul je adsl moeten nemen daar is de max, van wat ik heb gezien 512kbit/64KByte up

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    welnee man toevallig vanochtend gekeken adsl kan wel 8 mbit halen.

7. SnArK

SnArK poehee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Download jah, maar Dokterh had het over de uploadsnelheid ;)

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Het kan allemaal nog veel meer halen maar dan moet er iemand zijn die het ook aanbied.

Als je echt denkt dat je teweinig hebt neem dan een huurlijn van 2000 pieken per maand heb je gegarandeerde snelheid.

9. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een beetje redelijk bedrag (€70) heb je al adsl met een upload van 512 Kbits!

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ]:- dom dom dom ben niet goed wakker denk ik.

Deel Deze Pagina