Hoi allemaal!!!! IK ZOEK STEUN!!!! Ik heb vandaag mijn XBOX moeten achterlaten....de DVD drive lijkt het niet zo heel erg goed te doen. Het ergste is nog wel dat ie helemaal naar het verre Duitsland moet om haar operatie te ondergaan!!!! Ik hoop dat ik deze week nog wel kan slapen..... Zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met het inleveren van hun geliefde XBOX voor het doen van een quick fix? En zijn er nog meer die dezelfde DVD problemen hebben gehad als ik? Dwz bij het starten bij bv Halo volgende level...krijg ik de mededeling dat mijn disc of corrupt of vies is. Natuurlijk is dat niet het geval, want als je even de disctray opent en dicht doet, gaat ie gewoon laden wat ie moest laden!!! Overigens, was het niet Philips die de DVD's levert voor de XBOX??? Groetjes en wens me succes!! Cyberraiser PS Voor de opmerkzame lezer(es): Bericht van Microsoft voor het stuurtje is dat Microsoft GEEN plannen heeft op dit moment om hun ForceFeedback Stuur op de XBOX markt te brengen. Maar mijn vraag wordt wel ingebracht in hun forum.....Als nu iedereen hier dezelfde vraag stelt, weten ze daar dat het ons serieus is!!! PPS Volgende week ga ik Deadly Skies kopen!
Muahaha, nee joh geintje. Kut voor je, ik hoop dat je hem zo spoedig mogelijk terug krijgt. Maar misschien is dit je kans om je is nu, wanneer je geen computerbezigheid meer hebt, op sociaal niveau te gaan ontplooien. Ik zou zeggen, ga naar buiten want het is verukkelijk weer en scoor een paar dames. Organiseer een feestje, gooi je ouders (ik weet niet of je die hebt, ik iig niet dus is makkelijker voor mij ) de deur uit en party on baby! Ok, bovenstaand is gekheid. Zie het maar zo, over een paar weken is je xbox weer geretourneerd met en gerevalideerd en zal hij weer volledig aan je wensen voldoen, zie het maar zo . Ciao m8
Beter je xbox als je enige tv? *Kseen probeert iets positiefs te zeggen... Hoop voor je dat je hem snel terug hebt.
Ik leef met je mee. Er zit echter wel een plus punt aan deze reperatie:............GOEDIES (Ik heb iets gehoort van een Xbox ijsmuts )
Een Ijsmuts nu het zo verrekte warm is en over die reperatie ik ken 1 iemand op dit forum die zo'n zelfde reperatie heeft gehad met ze xbox
MIJN XBOX IS TERUG VAN DE OPERATIEKAMER EN ALLES SCHIJNT WEER GOED TE ZIJN. ZE IS ONDERWEG NAAR HUIS!!!!!!!!!!! JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!JOEPIE!!!!!!