hallo iedereen die morrowind wil kope, ik was gister in de media markt in r'dam, en ik zag morrowind voor 25euro. dus wil je em? rennen dan!!!!! (of rijden ) er zijn er nog heel wat.
ja dat had ik ook gezien. UC kostte 50 pleuro, splinter ceel, ook volgens mij, colin mcrea 3 40 en zo waren er nog een paar ja
Damn voor €25 zou ik em ook wel aanschaffen. Jammer dat hier in Zeeuws-Vlaanderen geen mediamarkt is. ghehe of maybe wel .. nooit naar gekeken eigenlijk
Verdomme. Waarom is er in Tilburg nou geen mediamarkt? Van mij mogen ze de V&D er wel voor platgooien
nee er staan geen prijzen op hun site. naast morrowind zijn Buffy: The Vampire Slayer en Crazy Taxi 3 ook 25 euro. (ff voor de zkerheid: ik heb het hier over de media markt in ROTTERDAM, ik weet niet zeker of het ook bij andere media markten telt, maar je kan et altijd ff checke)
Hopen dat morrowind bij MM bij de arena ook 25 euro is!! Ik ga hem maandag dan gelijk halen!!! Laat wel even weten of het wel of niet zo is.
nou ben vandaag in de mediamarkt in rijswijk geweest...brak soepzooitje zeg... Allereerst was de massive pack uitverkocht....hadden ze geen controller s... en verder waren al die bovenstaande games gewoon +50 eurotjes.... alleen amped, rallisport challenge en blood wake alledrie 29.90 per stuk.... niet echt blij naar huis, utrecht, gereden dus.... m-X
Ja, dan had je in Rotterdam zoveel parkeergeld moeten betalen + benzinegeld dat het spel precies 69,99 euro zou kosten!!!
wie woont er in rotterdam en kan voor mij even een morrowind halen, dan stort ik het geld op diegeen z'n rekening, en daarna stuurt diegeen hem naar mij op.... PLEASE!!!! PM ME!
In Rotterdam zijn 2 Media Markten hè... Ik was dus bij MM Alexandrium geweest, en daar hadden ze alleen Deathrow voor €30... Je bedoelt zeker de MM bij het Binnenwegplein Goldfish?