morrorwind... agaaaaain

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 13 dec 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mijn vraag was eigenlijk, ik ben nu level 10, mijn major skills rond de 70, maar eum het zwaard waar ik mee vecht is maar 4-18 op't beste ofzo, het doet wel 3-7poison damage denk ik.... eum maar het is al hele tijd geleden dat ik nog een beter gevonden heb... ik moet nu "bandits" in suran ofzo doden, en voor de leider heb ik toch altijd verschillende health potions nodig, ofwel is mijn zwaard gewoon te "slecht"... is dit normale gang van zaken... of mis ik gewoon mogelijkheden om goede wapens te vinden?
    thx

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kijk gewoon es wat rond en gebruik anders die zwaard van de tovenaar die uit de lucht kwam vallen. Je hebt nou toch een viperblade.... toch en die is meer effectief over de lange tijd

3. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    Sword of White woe is goed, die ligt boven in de easterngaurd tower in balmora, op een kast. die doet ?-26 dmg voor Thrust Slash en Chop en doet Drain Health voor 10pts (geloof ik) en heeft 500 charge, het is een One Handed Longsword.

als je een makkelijke manier wilt weten om hem te pakken

spring op de laagste pot naast de kast, spring een beetje in het rond tot je goed in sneak mode kan, check ff voor de zekerheid door met de gaurd te praten (die schuin voor de kast staat) en je kan het zwaard zo pakken (het is niet al te moeilijk eigenlijk, maar ik heb nogal eens mensen ontiegelijk moeilijk zien doen voor dat zwaard)

4. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor nu iedereen telkens over die tovenaar die uit de lucht komt vallen praten, maar waar kan ik die vinden??

5. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    die kom je automatisch tegen als je van Seyda neen richting Hla Oad loopt

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    thx voor de tip, zwaard in balmora is idd goed, in vergelijking met wat ik had toch :9
    (had een steel vipersword)
    nog iemand tips waar je goed longblade of heavy armor kan vinden (heb al een ebony cuirass van een leider van een dievenbende die je moest doden voor de fighters guild)

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    je moet die speciale katana jatten met die bound demo sword erop die is sterk....je kan m vinden in balmora

8. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    haal een chrysamere (2 handed sword, chop 70 slash 60 trust 40)
    ergens op de eilandjes bij sadrith mora, in een cave loop naar links en mol een heks zij dropt em, heel goed wapen. neem veel health potions mee en veel restore str potions want zij summont een greater bonewalker die net zo lang door gaat tot je str 0 is zodat je te zwaar bent.

i warned u

9. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    haha, dat zwaard had ik eerst ook (is eigenlijk niet zo heel goed, maarja)

Die mage die uit de lucht dropte was wel lache, eerst hoorde ik iemand scheeuwen, ik kijk rond, maar zie niemand, toen plofte die gozer ineens voor me neus neer :D..

Dat journal van hem was ook wel lache om te lezen..
    En die scrolls zijn ook wel leuk (wel eerst saven voordat je ze gebruikt :))

10. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uit Ghost Gate een zwaard gehaald met een waarde van
    .....400000... Z'n naam is Keen. Helaas geeft hij je bij gebruik zoveel damage dat je gelijk dood gaat:'-(

:D

11. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    keen? noot van gehoord. ik dacht dat je daar alleen maar 2 daedric masks kon halen en iets van 2x full glass.
    waar is da zwaard precies of hoe ziet de persoon die het zwaard heeft eruit?

12. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Keen vind je in de ruines binnen gohstgate.
    Je gaat binnen naar rechts een kamer in en daar zie een luik naar boven. Daar zit hij in een rots? Je trekt hem eruit and it's yours.

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    weet er toevallig nog iemand een zwaard dat veel damage doet dat je kan gaan halen als je nog maar in lvl 12 zit... longblade, heavy armor, 80 ongeveer, block 70... want al de plekken waar zogezegd goeie zwaarde zitten zitten ook vol met mages, ik geraak soms niet eens tot bij hen...

14. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    je zal wel Keening bedoelen, die heb je nodig voor de main quest, samen met Sunder

15. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Oops, Keening...het leek er in elk geval wel op.

Deel Deze Pagina