morrorwind beginnersvraagje

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 10 dec 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb morrorwind nu paar dagen, ik ben lid van dievengilde en fighters guild en ik moet voor hen als opdracht een 'code book' gaan halen bij sottira daar in balmora ofzo, ik ga naar daar, nu blijkt dat iemand van de dievengilde te zijn, ze zegt dat ik mijn 'loyalties' ofzo moet kiezen,... ik wil dus trouw blijven aan de fighters guild, maar hoe moet ik dan dat boek krijgen? haar vermoorden ofzo? dan krijg ik wel alle dieven in die club op m'n dak. Graag een beetje hulp

...
    ps: en eum is het normaal dat je in het begin zo weinig geld heb, ik heb ongeveer 4 opdrachten gedaan ofzo, maar het geld dat ik daarmee verdien moet ik bijna direct terug uitgeven om alles te laten repareren... tip om aan geld te geraken ofzo?
    thx

2. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ook een beginner maar omd veel geld te krijgen weet ik wel.

je moet ff een paar opdr8en doen voor de mages guild ..op een gegeven moment zegt dat wijf die khajit ofzo dat je een nepkristal moet plaatsen op een bureau van een andere mage.
    op dat bureau liggen een paar dingen van 200 en 500 maar ook 1200 en zelfs een van 60000!!!!

verkoop al die spullen aan de mudcrab en de creeper en dan ben je richy rich

3. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die Quest is altijd klote als je in beide guilds zit, je kan proberen het van haar te stelen, of haar gewoon vermoorden, vervolgens je bounty laten clearen en dan 1000 gold aan de thieves guild geven zodat je weer kan worden toe gelaten

4. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    De beste tip die ik je kan geven om aan veel geld te komen is door zo veel mogelijk spullen te verkopen aan de Creeper in Caldera.
    Deze gast zit in Gro Bak manor (ofzo, allemaal met orcs) en geeft je de volle prijs voor al je artikelen. Hij heeft maar 5000 gold dus je moet oppassen maar het is wel zeer de moeite waard.
    Die shit die op het bureau ligt van die vrouw bv is goed de moeite waard om aan hem te verkopen.
    Golden Saints die overal wel een beetje rondlopen als je een redelijk level hebt hebben dure spullen en ook Ordinators zijn goed te doen door hun armor te verkopen.
    Naar mijn mening kun je de ordinators het beste slopen door een helm op te doen die alleen hun garde in principe mag dragen.
    (die gouden helm met die hanekam)
    Praat met ze en met een beetje geluk worden ze zo boos dat ze je zullen aanvallen en je ze kunt doden ZONDER bounty op te lopen. Daarna verkopen aan de creeper!
    Let wel: als je 1 ordinator doodt dan krijg je ze allemaal achter je aan.
    = dus meer moela!!

Of ga op jacht naar de greater Deadra's.
    Deze zitten verscholen in verschillende ruines en ik heb er nu al een stuk of twee gevonden die niet oplossen als je ze killed.
    Je kunt zo dus hun armor houden.

5. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijker voor de CODE BOOK is btw gewoon briben, dan geeft ze em zelf!

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    thx, het is me gelukt, gewoon dat mens wat uitschelde en ze begint je vanzelf aan te vallen :+
    nou ja... doden dan maar:cool:

ps: verdienen de opdrachten van de magesguild zoveel meer ?
    ik ben een orc- knight, birth sign= warrior.
    dus ik ben niet echt goed in eum magic... het enige dat ik trouwens leuk vind aan magic is creature summon spells.
    Waar vind ik eigl die mudcrab ergens?

Laatst bewerkt: 10 dec 2002

Deel Deze Pagina