morrorwind beginnersvraagje

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 10 dec 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb morrorwind nu paar dagen, ik ben lid van dievengilde en fighters guild en ik moet voor hen als opdracht een 'code book' gaan halen bij sottira daar in balmora ofzo, ik ga naar daar, nu blijkt dat iemand van de dievengilde te zijn, ze zegt dat ik mijn 'loyalties' ofzo moet kiezen,... ik wil dus trouw blijven aan de fighters guild, maar hoe moet ik dan dat boek krijgen? haar vermoorden ofzo? dan krijg ik wel alle dieven in die club op m'n dak. Graag een beetje hulp

...
    ps: en eum is het normaal dat je in het begin zo weinig geld heb, ik heb ongeveer 4 opdrachten gedaan ofzo, maar het geld dat ik daarmee verdien moet ik bijna direct terug uitgeven om alles te laten repareren... tip om aan geld te geraken ofzo?
    thx

2. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ook een beginner maar omd veel geld te krijgen weet ik wel.

je moet ff een paar opdr8en doen voor de mages guild ..op een gegeven moment zegt dat wijf die khajit ofzo dat je een nepkristal moet plaatsen op een bureau van een andere mage.
    op dat bureau liggen een paar dingen van 200 en 500 maar ook 1200 en zelfs een van 60000!!!!

verkoop al die spullen aan de mudcrab en de creeper en dan ben je richy rich

3. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die Quest is altijd klote als je in beide guilds zit, je kan proberen het van haar te stelen, of haar gewoon vermoorden, vervolgens je bounty laten clearen en dan 1000 gold aan de thieves guild geven zodat je weer kan worden toe gelaten

4. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    De beste tip die ik je kan geven om aan veel geld te komen is door zo veel mogelijk spullen te verkopen aan de Creeper in Caldera.