normaal september, mor't is t'schijnt nog uitgesteld.... er zouden problemen mee zijn dat het spel vastloopt op bepaalde plekken/ als je bepaalde dingen doet..... nor heel wat werk dus voor de makers en'k vrees dat de release -date daar gaat onder lijden ..... mja, ik amuseer me tot dan alvast rot met enclave dus even kan ik nog wel wachten
nope...dat is het probleem niet.. het grootste probleem is het vertalen..ze moeten enorm veel text vetalen naar het duits/frans en al die andere *** talen.. terwijl we daar in nederland geen gebruik van maken omdat wij allemaal redelijk engels spreken/lezen.. dus wij lijden daar weer onder
mja ook al... kunne die franse/ duitse nu niet gewoon Engels als taal aanvaarde ja.... tja..... en wij moete daarvoor wachte omdat er wat arrogante Franse gamers het spel in het Frans vertaald willen zien..... ps: er zou toch wel degelijk een probleem zijn volgens de makers met vastlopen van het spel in bepaalde gedeelten.. ( check de site maar )
Ze zouden beter een UK versie uitbrengen ... laat diegene die gedubte versies wil of whatever maar wachten!
Damn, ik las 1 augustus, ik bellen om te bestellen, maar nee hoor: ken ik nog langer wachten! Misschien moet ik enclave maar halen.
Is ie in de UK dan nog niet te koop? Ik dacht dat ik laatst een site gezien heb die hem verkocht.. (Nee, geen pre-order).. Naar mijn weten kun je hem gewoon in de UK bestellen.. Uiteraard kan ook ik me vergissen so don't take my word for it..
Het komt trouwens niet door het vertalen, dat is natuurlijk ook al bij de PC-versie gedaan (zag ik in een Frans blad, daar hadden ze al een Franse versie).