Ik heb de héle 'ubergrote morrowind helpthread' gelezen maar ik heb geen antwoord op dit probleem gevonden: Bij de mining company in bloodmoon is je opdrachtgever falco. Hij heeft me een opdracht gegeven om een rapport 'binnen 5 uur' af te leveren bij de grote baas(in het kasteel). Maar als ik daar aankom is ie er niet! Inplaats van de baas staat er een ander persoontje die zegt dat de baas weg = gegaan, hij zegt dat die ergens aan de kust = bij veel stenen. Maar het probleem is dat ik dan nog maar 4 uur heb en dat het hele eiland bezaaid ligt met stenen! Weet iemand waar ik de baas kan vinden? ik heb namelijk geen flauw idee! Thanks already,
Ja, geweldig (deze site kende ik nog niet) Ik heb ff de hele walkthrough van de east empire cooperation geprint en denk dat ik hier wel mee verder kom! bedankt
Oooh. nog een vraagje (die kon ik niet op die site vinden) CASTLE KARSTAAG zit op slot, nou ja je kan er niet in, weet iemand hoe ik er wel in kan?
Ik denk dat je je beter ff kunt gaan registreren op morrowind.nl, daar hebben ze een speciaal subforum voor bloodmoon, en die andere uitbreiding. Ik weet zeker dat ze je daar veel beter kunen helpen gezien maar weinig mensen hier bloodmoon (of morrowind) hebben. Succes verder, DoDgie
De reden dat je niks in de morrowind helpthread kan vinden is dat de uitbreidingen nog niet op de xbox uit zijn. Wij moeten nog wachten tot eind dit jaar. Je kunt idd het beste op morrowind.nl registreren, daar kunnen ze je wel helpen.