ja..het is september... dat weet ik 100% zeker... volgens mij de 27e... ik zal ff zoeken.. **edit** HIER
morrowind op xbox schijnt nogal vaak vast te lopen:{ .las ik op het forum op morrowind.com. als dat zo is denk ik nie dak m ga halen........ op dat forum is een gast die het zo'n 1x per uur meemaakt.:{
Dan lult hij uit zijn nek, of hij heeft ping-pong met zijn xbox gedaan.... Kijk bij www.ign.com en kijk bij de revieuws voor de Xbox en je ziet dat hij heel erg te spreken is over het spel, ok er zitten een paar bugjes in maar bij welk spel nu niet?!!?
Hij is 1x bij mij vastgelopen (voor het eerst dat dit uberhaubt bij m'n xbox gebeurde). Verder hapert de framerate af en toe, maar dat stoort nauwelijks. Voor de rest.......... Veruit het beste xboxspel wat er is. Hoe langer ik hem speel, hoe beter ie wordt
Waarom heb ik toch sterk het gevoel dat jij ook uit je nek staat te lullen...... hmmm, ik zou het niet weten
Moet je eerst eens nadenken voordat je post. Ik heb een Pal en een ntsc Box, ik heb Morrowind sinds een week.
Ik speel al weer een tijdje MW op de PC, en het spel is echt GEWELDIG!!! Voor de xbox jammer genoeg uitgesteld tot november dacht ik (fransen en duiters moeten weer een vertaling hebben!)
Wat heb je er allemaal bijgekregen? Las ergens een collectersitem en een map/kaart. Ik heb alleen die kaart gekregen, geen collecters item.
IK ga morrowind ook halen (big rpg freak) Maar ik wou ff vragen...hoe bevalt die first person view?? en het "battle system" ???
Ik heb uiteraard ook alleen de kaart, maar als je de extra edition heb, (kom ff niet meer op de naam) krijg je er meer bij, die is ook duurder en alleen in amerika verkrijgbaar
De first person view is de standaard view, de 3rd person speel wat vreemd al zeg ik het zelf. Je moet het 3rd person vooral voor de graphics doen.
Hoe moet ik dat nu weer weten mafkees.... De normale gamer heeft niet 2 xboxen in huis staan maar gewoon 1tje namelijk de europese..