morrowind: een vampier worden

Discussie in 'Algemeen' gestart door tfo, 12 dec 2002.

1. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik was een vampier geworden!
    ik had veel met vampieren gevochten en toen liep ik 1 of andere vreemde ziekte op, dus na een paar keer slapen droomde hij over een meisje die rode tranen had enz enz (het was wel gewoon geschreven in een textkolom) en toen werd ik dus een vampier, omdat mijn bv mijn destruction lvl 100 was werd hij permanent! geboost en werd het lvl 150 en ook je speed acro str alt. myst. gaan omhoog.
    wel jammer is is dat als je in het zonlicht gaat reizen je per sec. 1 hp verliest en niemand wil met je praten.
    je hebt wel een vampieren clan waar je ook quests voor kunt doen.

probeer het maar uit zou ik zeggen maar save em wel apart anders verneuk je je main game.

Dont say i didn't warn you!!!!!

2. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind je die vampiers, ik ben er nog geen één tegen gekomen.

3. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn 3 vampier bloedlijnen: Berne(stealth). Quarra(combat) en Aundea(magic). vampier zijn is wel fftjes leuk, maar de voordelen kunnen niet tegen de nadelen op jammer genoeg, je krijgt stat boosts 20 tot 30 punten extra varieerend van skill en bloedlijn (dus hoe jij van 100 naar 150 komt weet ik niet), maar je kan niet in het licht, en je kan ook geen overtredingen meer maken, want de gaurds killen je gelijk, je krijgt geen kans om een boete te betalen, slapen restores ook geen health meer, je kan geen slit striders meer tebruiken, als je wilt voorkomen dat je vampier word, gewoon Cure Common Disease gebruiken

Laatst bewerkt: 12 dec 2002
  4. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom aan die 150 omdat je destruction met 50 geboost word en de rest zo rond de 30 tot 20 dus daar heb je je antwoord.
    en trouwens je mot vampier worden wel ff uitproberen is namelijk zeker leuk om te zijn voor 1 keer ]:-

Deel Deze Pagina