Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net dit bericht...

    (Rockville, MD) October 30, 2003 -- Bethesda Softworks® today announced that it has begun manufacturing The Elder Scrolls III: Morrowind® Game of the Year (GotY) edition for the Xbox™ video game system from Microsoft and expects the title to be in stores early next week.

    Ik hoop dat we de game ook snel hier in Europa hebben.
    Het is het denk ik waard om deze versie te kopen, ook als je de oorspronkleijke versie hebt want...

    The Morrowind GotY includes the original Morrowind, along with content from the two Morrowind expansions: Tribunal™ and Bloodmoon™.

    en verder zijn de bugs die in versie 1 zaten aangepakt.

    Of de interface aangepakt is, met name het gebruik van het dagboek(journal) waardoor je een beter overzicht tav de quests hebt, weet ik niet.
     
  2. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat k m dan nog wel ga kopen. vriend van me heeft en t ziet er wel grappig uit

    ze hebben toch niet toevallig ook iets gedaan aan die über laadtijden??
     
  3. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik kan achterhalen is deze versie grafisch opgepoetst.

    Bijvoorbeeld in versie 1 werd de achtergrond pas ingevuld als je dichterbij kwam. Hoewel het mij om de game-play gaat is dit natuurlijk mooi meegenomen.

    Wat laadtijden betreft.. ik heb dat nooit als hinderlijk ervaren. Na het laden kon je daarna zonder veel onderbrekingen doorspelen.

    In andere games (zoals ook KOTOR) vindt ik dat er meer laadtijd is bij het wisselen van scene's.
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je nu ook kan zien hoelang het nog duurt voor iemand/iets dood is (met zo'n balkje). Denk het wel want later was daar ook een patch voor (bij de PC versie)
     
  5. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik een tijdje terug gelezen heb zitten energiebalken in het spel. Wat er niet in zit zijn notities op de map creeeren en je questen organiseren ofzo.
    Ik zit in ieder geval naar deze GOTY edition uit te kijken, hoewel ik Morrowind slechts eerder een uurtje of 2 op de PC heb gespeeld :)

    edit: altijd handig, officiele info (van de GOTY FAQ op elderscrolls.com)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  6. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat hij snel uit komt in amerika is hij volgens mij al uit, of niet?
     
  7. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik ToTheGame en GameRankings mag geloven is hij 31 oktober in de VS uitgekomen. De aankondiging op elderscrolls.com zegt dat het spel 30 oktober verstuurd wordt/was en snel daarna in de winkels ligt. In ieder geval zal dat nu wel het geval zijn.

    Jammer genoeg is over de Europese release-datum nog niet veel bekend :/
     
  8. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt deze nou ook tegen een goedkopere prijs uitgebracht, of tegen de normale prijs?
     
  9. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de online winkel van Bethesda zelf en waarschijnlijk gewoon heel de VS gaat hij voor $29,95 over de toonbank (zowel Xbox als PC versie). Dus de prijs hier zal wel 30-35 Euro worden......hoop ik :p
     
  10. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al wanneer hij hier verschijnt???
     
  11. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    December dacht ik gelezen te hebben. :cool:
     
  12. DJ Mezzz

    DJ Mezzz Lt Mezzz

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    December pas? dat duurt nog zwaar lang ... kunnen jullie echt nog zo lang w88 op de game der games?
     
  13. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, voor die prijs wil ik hem wel hebben eigenlijk.
    Heb hem al iets teveel gespeeld op de pc om volle prijs te betalen, maar mijn pc was nooit echt snel genoeg, jammer genoeg.
     
  14. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, Morrowind ligt al een tijdje voor 30 Euro in de winkels. Op zich had ik het gewoon kunnen kopen, veel spelen en vervolgens als de GOTY er is verder spelen in de nieuwe gedeeltes en met de nieuwe features. Maar door te wachten spaar geld uit (kan ik mooi een Classic of andere budgettitel mee aanschaffen) en wanneer de GOTY uitkomt kan ik lekker opgaan en verdwalen in de wijde wereld van Morrowind. Ik krijg al een warm gevoel van binnen door er aan te denken :)

    (bovendien is wachten hierop niks vergeleken met hoelang ik gewacht heb op KOTOR en Soul Calibur 2)
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    de GOTY editie zal dan wel weer 40,-euro worden ofzo. vind ik eigenlijk toch een beetje veel voor een game waar ook veel kritiek op is.
     
  16. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er ook over na, of ik hem koop. Over welke kritiek heb je het? Ik weet het over de laadtijden, paar bugs.
     
  17. DJ Mezzz

    DJ Mezzz Lt Mezzz

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb jij dan weer gelijk in maar het w88 op KOTOR was zeker de moeite waard maar Soul Caliber 2 heb ik niks mee ...

    Maarja, dan zullen we maar 1st Raven Shield aanschaffen en tegen de tijd dat ik daar genoeg van krijg (kan dat dan?) zal GOTY al wel in de winkels liggen, toch?
     
  18. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Morrowind



    Veel kritiek op is? Waar baseer je dat op? De lange laadtijden? Speel dan Kotor maar eens, word je helemaal gek - elke deur - wachten wachten. Heb je het spel gespeeld zelf? Wellicht het beste spel uitgebracht op de Xbox.
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Re: Morrowind

    veel mensen vinden het spel langdradig en onoverzichtelijk + lelijke graphics.
    Kotor vond ik wel vet en ik heb me niet echt zitten ergeren aan laadtijden dus als die in morrowind minder lang zijn (/minder vaak voorkomen) dan is dat voor mij geen minpunt.
     
  20. DJ Mezzz

    DJ Mezzz Lt Mezzz

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Morrowind

    en mag ik zeggen dat ik het daar helemaal mee eens ben?
     

Deel Deze Pagina