Weet iemand misschien waar ik de glass-greaves ken vinden , ik ben nu al heel lang op zoek maar ik ken ze echt niet vinden??? help me please? no payn, no game.
ik denk dat ze nergens te vinden zijn, enige manier om het te krijgen is die 2 gozers afmaken met glassarmor aan in ghostgate, en dan zijn pak jatten.
Als je naar www.morrowind.nl gaat en daar naar de morrowind DB gaat, dan kun je daar zoeken op "Glass Greaves" en dan geeft die site de plekken weer waar ze liggen. Dit kun je voor alle voorwerpen in het spel doen... handig! maar of het echt leuk is...
ga naar ghost gate daar heb je 2x full glass good luck want de mensen die ze dragen gebruiken erg sterke magic. neem veel fatigue en veel goede health potions mee
er is bij ghostgate ook een gast die ze verkoopt, inclusief de helm. Als je een beetje kan jatten moet je zo gewoon stelen.
als je ze molt heb je EN xp EN full glass 2x EN daedric helmet of terror en nog een andere daedric helm dus toch maar beter mollen he?!?!?!?!.
hoezo eerst stelen dan ben je sterker? glass is echt waardeloos armor maar het is veel waard en ziet er goed uit maar de armor rating ligt rond 9 tot 15 ofzo is erg slecht.
als ik het aan heb heb ik armor rating 88 ?? en zowiezo in het begin ben je er nog wel sterker mee denk ik. een betere light armor heb ik tot lvl 9 nog niet gezien. en ik ben dief dus het heeft geen nut om met bonemold zooi rond te gaan lopen.
Nog een plek: Fighters Guild, Als-Ruhn, naar de door met lock level 80 en dan de kist zonder lock level (is er ook 1 met lock level 100).
daedric is het beste. als ik full daedric met lords mail draag dan heb ik een armor total van 223, dus daedric is vet goed.
wat is deadric voor armor? (light/medium/heavy?) en waar kan je die vinden? en wat is lords mail (wat een n00b vrage )
Ik heb dat armor nog niet gezien of kunnen vinden/kopen. Krijg je zeker van Dagoth Uhr (eindbaas)? :{