weet iemand waar ik 2 grand soul gems vandaan haal heb heel hard nodig voor stronghold heb er wel 2 gekregen voor stronghold maar daar zitten nu dremoras in d8 nl dat die wel sterk genoeg waren
Kan je er gene stelen in de mages guild? Als je die opdracht moet doen waarbij die mevrouw even weg gaat van haar tafel kan je al die dingen stelen. Of zijn dat geen grand soul gems? Ik heb het spel trouwens toch al niet meer...
kan je beter vragen in de morrowind thread, je moet gewoon een zooitje caves afzoeken van bandieten. In tel Fyr liggen er ook nog een paar.
Komt toch geen hond meer in de morrowind thread(totdat die expansions er komen) dus dit is tactischer dan zien wij het op de homepage
Als er vragen gesteld worden in de MW thread wordt er nog altijd op geantwoord hoor . Grand Soulgems vind je veel in caves. Hoeveel je er vindt is afhankelijk van je luck. Gewoon een aantal caves afgaan. In sommige magesguilds liggen er ook wel, maar de kans dat je ze ongezien kunt stelen is erg klein. Als je de magesguilds nog niet gedaan hebt, kun je in balmora beginnen. Bij een opdracht moet je een fake soulgem ergens neerleggen. Dan krijg je de kans om een echte grand soulgem te stelen.
Luck? Nahh.. als je skills omhoog gaan vind je ook steeds meer leuke hebbedingetjes in de caves. Als je nog niet alles geplunderd hebt dan. Er is wel een herbruikbare grand soul gem in het spel, weet alleen niet meer waar... ff googele dus maar
Moet je een quest voor doen, weet alleen niet meer welke. check -> http://12.145.63.45/~uesp/morrow/hints/mwartifacts.shtml#other
kan ik niet gewoon degene die em aan me moet geven als ik quest heb gedaan afslachten en die ster van z'n dode lichaam vissen(zoals bij blinding boots of speed)