morrowind- heb een helmpje van 15000, waar verkopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door T-box, 19 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ben pas een paar een uur met dit spelleke bezig als ik een helm van 15000 vind in een tombe. ik loop er nu al weer een tijdje mee rond want niemand heeft geld genoeg.
    waar zit iemand die dit van mij kan kopen?

2. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    simpel

Simpel: ga naar de Creeper in Balmora (zit in een huis met Orcjes), deze heeft 5000 goud per 24 uur, verkoop voor 15.000 de helm (hij betaalt de volle prijs) en koop voor 10.001 zaken van hem terug (of die verkoop je eerst aan hem als hij nog niets heeft), daarna 24 uur slapen en je verkoopt iets voor 4.999 (zo drie keer). Je snapt dit niet als je het leest he, verbaast me niet, ga maar doen en goochel wat met kopen en verkopen, het lukt je vast wel (lees daarna dit nog een keer en je zult toegeven dat het een briljant stukje proza is). Creeper zit in Gnorak House Manor of zoiets.

1 persoon vindt dit leuk.
  3. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    Caldera bedoel je

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Re: simpel

tnx ik dacht dat die creeper gewoon 5000 had, maar hij ververst zijn budget dus.

heb hem inmiddels al bij de smit uit Caldera verkocht. gaf nog 11000, viel niet tegen:)

Laatst bewerkt: 19 jan 2003
  5. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Ja, ik bedoelde Caldera. Bedankt.

6. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he als je light armor hebt moet je ff naar ghost gate gaan in de linkr toren in de kelder daar ligt een full glas armor dat is bij elkaar super veel waard.

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Re: simpel

euh..........
    ......
    .....
    .....

ik niet snappe dat 10.001 en 4.999 verhaal....
    ...
    ...
    nee ik snap nog steeds niet

hulp?

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was slim, heb een dolkje gekocht wat voor 3/250 quality had (voor 20 gold gekocht), toen 3 repair prongs gejat, gerepareerd, en voor 4000 verkocht :)

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    heel ander vraagje. weet iemand of er een boek of zo is waar recepten in staan zodat ik mijn eigen potions kan maken?

10. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb er 1 gevonden en hij heet iets van "Alchemy Formula's" ofzo
    maar ben allang vergeten waar ik hem gevonden/gestolen heb want het spel is zo groot :D gelukkig maar

11. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klik hier voor het totaal aan ingredienten etc. Wel handig toch, meer is overigens te vinden op www.gamefaqs.com.

Ow ja, waar hebbie die hoed trouwens gevonden?! ik kan wel wat goeie armor gebruiken. :D

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    in een ancestor tombe. weet niet welke, in de buurt van peligrad volgens mij

13. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: simpel

ik niet snappe dat 10.001 en 4.999 verhaal....
    ...
    ...
    nee ik snap nog steeds niet

hulp? [/B][/QUOTE]

Nog een keer. Hij - de Creeper - heeft maximaal 5000 euro, meer kan ie je dus niet geven, dat is niet moeilijk he. Maar hij heeft elke dag 5.000 euro, dus in drie dagen tijd heeft hij jou felbegeerde 15.000, tot zover duidelijk he.

Goed, je troggelt hem 5000 euro af, de eerste dag, door voor 5000 euro andere voorwerpen te verkopen dan die dolk. Maakt niet uit wat, verkopen (hij koopt niet alles). Dan is hij 5000 euro lichter, en jij voorwerpen ter waarde van 5000 armer, maar 5000 euro rijker!

Je gaat daar 24 uur slapen, met zwarte knopje op 24 uur zetten, en hopla, hij heeft weer 5000 euro. je kunt opnieuw voor 5 euro rommel/wapens/spreuken aan hem verkopen. Je hebt er dan dus 10.000! (2 x 5 is 10 dat begrijp je wel he), nog een nachtje slapen

Derde dag, opletten nu want nu komt de truuk: hij heeft 5000 euro, en jij een dolk van 15.000. Die dolk verkoop je waardoor hij een schuld aan je heeft van 10.000. Je haalt dan gewoon alle voorwerpen terug die je eerder aan hem hebt verkocht.

Je hebt dan 5000 euro in kas, + voorwerpen ter waarde van 10.000 > die truuk kun je eindeloos herhalen. Oh ja, als hij al voldoende voorwerpen heeft kun je de dolk ook gelijk verkopen.

De moraal van dit alles: voorwerpen kun je ruilen tegen goud, en weer terugruilen.

Gewoon doen joh.

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    wat een geduld
    het komt er gewoon op neer dat JIJZELF voor 10000 aan voorwerpen hebt en deze in twee dagen verkoopt en op de laatste dag je dure iets verkoopt en de rest terug koopt.
    is inmiddels gelukt, maar ja wat doe je nu met 25000:confused:

15. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe een gok: Ditzelfde 5 keer doen in plaats van 3???|:-

16. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:- ik heb het natuurlijk over de 25000 in gold die je dan hebt

17. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon relaxte dingen enchanten (en patsten}:] ) En als je dan ook ff een stronghold laat bouwen bij een house kan je die leuk inrichten.

18. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat las ik ergens. kun je kastelen bouwen. hoe? waarom? hoe duur? waar?
    en weet iemand wat je met die dromen moet?

19. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    ******************Waarschuwing****************
    kleine spoiler hou je daar niet van gewoon niet lezen
    Je moet een great house joinen dus telvanni hlaload(niet zeike over spelling) enz. enz. ik weet het alleen voor telvani je moet bij telvanni naar tel vos gaan daar met master aryon praten en zeggen dat je ze mouth wil worden hij zegt dan dat je balmores(ofzow) moet overtuigen telvanni te joinen balmores is een renegade telvanni hij wil dan dat je wat boeken voor je regelt nl antcendents of dwemer law fire and (nog wat) en (nog wat) en als je dat doet ben je mouth van master aryon dan kan je naar huisje in sadrith mora gaan waar alle andere mouths zitten in de kelder van dat huis zit een wijf als je daar mee praat zegt ze dat je 2 krachtige zielen en een bouwcontract moet halen bij ene don dinges in ebonheart en dat is gewoon standaar met don dinges praten en je krijgt em gelijk en dan moet je ff 2 storm antronachs of iets wat sterk genoeg is summonen daar soultrap op doen en dan zelf in mekaar slaan trug gaan naar dat wijf in die kelder en de rest zelf uitzoeken want anders spoil ik het helemaal.

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Doed! Doed! Ikke weten de beste site voor Alchemy! Betere is er niet! Ik zal 'm even zoeken en dan mijn post editen :eek:

Tadaááá! -> http://morrowind.melian.cc//

:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina