Ja deze game is niet om bij te houden... Mensen stijgen sneller in deze game dan een raket door deze topic's... LOL Maar dat is bij deze game wel begrijpenlijk.... dus we gaan hier lekker verder.....
O... oeps !! jep je hebt gelijk de kleine lettertjes.... sorry ... ik zag dat de vorige erug lang werd dus why no.. dacht ik zo ... Maar je hebt gelijk.....
Nu wacht je tot ze deze sluiten en hun eigen openen, waarbij ze goede spelling gebruiken en niet lachen om hun eigen niet-grappige opmerkingen.
eej mense ik zit nu egt vast ik heb nu alle missies voor de mouths van house telvanni gedaan, maar wat moet ik nu? ik heb ook nog steeds nix gehoord over mijn Stronghold, en ik moet om een Rang hoger te komen eerst mijn eigen Patron ofzo hebben:
Zorgen dat je een rang hoger komt. Dus trainen tot je aan de eisen voldoet om een hogere rang te krijgen. Pas nadat je een patron hebt kun je over een stronghold praten dus dat klopt.
ik ben nu bezig om een patron te krijgen, maar dan moet ik eerst voor ene Baladas 3boeken vinden, maar dees ken ik niet vinden: Antecedents of Dwemer Law? dus